سه نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در زاهدان دستگیر شدند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، زاهدان- رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: سه نفر از عاملان سرقت های مسلحانه و به عنف در زاهدان با 17 فقره سرقت دستگیر شدند.

سه نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در زاهدان دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: در پی گزارش سرقت از شهروندان توسط اعضای یک باند مسلحانه در سطح شهر زاهدان موضوع به طور ویژه در دستور عوامل انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های اظهارات چند تن از شکات این پرونده مشخص شد سارقان با سر و صورت پوشیده با یک دستگاه پژو 405، جلوی آن ها را گرفته و با تهدید سلاح گرم گوشی همراه، وجوهات نقد و دیگر وسایل با ارزش را زورگیری و متواری می شدند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان شرح داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات فنی و میدانی یکی از اعضای این باند سرقت های مسلحانه را شناسایی و به طور نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی بیان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی در خصوص فعالیت های مجرمانه اعضای این سارق سابقه دار با هماهنگی مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی در محدوده خیابان امامت شهر زاهدان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه سلاح تپانچه، 12 عدد فشنگ ساچمه ای، سه دستگاه گوشی تلفن همراه، یک قبضه چاقو و تعدادی کارت بانکی و کارت ملی کشف کردند.

سرهنگ ملاشاهی گفت: متهم در بازپرسی های کارآگاهان پلیس آگاهی به 17 فقره سرقت مسلحانه و به عنف در سطح شهر زاهدان با همدستی 2 نفر دیگر از دوستانش اعتراف که با اطلاعات به دست آمده همدستان متهم طی عملیات های مجزا دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات تکمیلی برای کشف سرقت های اعضای این باند و دیگر افراد مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25922

به "سه نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در زاهدان دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در زاهدان دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید