سفر ترامپ به ژاپن بعد از بر تخت نشستن امپراطور جدید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، طبق اعلام کاخ سفید، رئیس جمهور آمریکا چهارم خرداد برای انجام سفری رسمی به توکیو می رود تا بعد از مراسم بر تخت نشستن امپراطور جدید در این کشور با او و نخست وزیر ژاپن دیدار کند.

سفر ترامپ به ژاپن بعد از بر تخت نشستن امپراطور جدید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای دیدار با نخست وزیر ژاپن و امپراطور جدید این کشور از چهارم تا هفتم خرداد سفری رسمی به ژاپن انجام می دهد.

کاخ سفید گفت که ترامپ به همراه همسرش از 25 تا 28 ماه می (چهارم تا هفتم خرداد) به عنوان اولین میهمانان خارجی بعد از مراسم بر تخت نشستن ناروهیتو به عنوان امپراطور جدید ژاپن به این کشور سفر می نمایند.

بنا بر گزارش اسپوتنیک، قرار است مراسم بر تخت نشستن امپراطور جدید اول می(11 اردیبهشت) برگزار گردد تا ناروهیتو 59 ساله جایگزین پدرش آکی هیتو 85 ساله گردد. او از 1989 امپراطور ژاپن بوده است.

کاخ سفید گفت که ترامپ در سفر به ژاپن ضمن دیدار با امپراطور جدید این کشور، با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن برای تقویت پیوندهای موجود بین دو کشور، دیدار دوجانبه ای انجام می دهد.

بنا بر اعلام کاح سفید، قرار است پیش از سفر ترامپ به ژاپن نخست وزیر این کشور 26 و 27 آوریل(ششم و هفتم اردیبهشت) به واشنگتن برود تا دو طرف درباره مسائلی از قبیل کره شمالی و راه های تقویت روابط مالی و تجاری آمریکا و ژاپن رایزنی نمایند.

م

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6656

به "سفر ترامپ به ژاپن بعد از بر تخت نشستن امپراطور جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر ترامپ به ژاپن بعد از بر تخت نشستن امپراطور جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید