سر شوخی را باز نکنید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نیلوفر جلالی:با خنده ای سراسر شیطنت می گوید: همه می ترسن، حتی وقتی می دونن الکیه. سوسک روباتیک را می گوید؛ حتی بعضی ها از صدای ویبره اش می ترسن.

سر شوخی را باز نکنید

روشن که می شه انگار یک تراکتور روشن شده! رنگش هم عالیه و خوب حرکت می کنه. کیف می کند از اینکه همه را می ترساند و خودش از این شوخی ها لذت می برد. روی مشخصات سوسک روباتیک نوشته اند؛ سبک بازی: غافلگیری! همین نکته است که بعضی شوخی ها را برای اجراکنندگان، جذاب و البته برای فرد غافلگیر شونده، به تجربه ای شاید ناخوشایند تبدیل کند. حتماً شما هم در خانواده تان بچه هایی داشته اید که منتظر مانده اند به آشپزخانه بروید تا نمایش هیجان انگیز خود را با سوسک های روباتیک یا مارهای پلاستیکی و رتیل های پمپی، روی صحنه ببرند و از عکس العمل شما اوقات خوشی را برای خودشان رقم بزنند.

یکی از این ابزار شوخی آدامس سوسکی است که هیچ وقت از مد نمی افتد. همان آدامس موزی که به شما تعارف می کنند و وقتی با خوشحالی آدامس نطلبیده را بیرون می کشید یک سوسک از آن سربرمی آورد. جز سوسک ها و مورچه ها و دیگر حشرات، ابزار شوخی این روزها خیلی متنوع تر هم شده اند. بسته چیپس جهنده که وقتی درش را باز می کنی یک مار از آن بیرون می پرد. اتوماتیک جوهرپاش هم از آن شوخی های روی اعصاب است. وقتی که برای دقایقی فکر می کنی دستانت جوهری شده اما جوهر رنگی بعد از مدتی بدون رنگ می شود. دندان شوخی مدل گریزلر هم از آن دست ابزار بامزه است که با گذاشن آن می توانید یک ست دندان طلای براق و بامزه داشته باشید.

مدل های دیگری که خارجی ها در جشن هالووین استفاده می کنند، این روزها در بازار ایران هم یافت می شود. مثلاً تبری که در سر فرو رفته است یا دندان و خون مصنوعی یا زبان مصنوعی که با استفاده از این زبان یک سری حرکات عجیب و دور از تصور می شود انجام داد. مثلا زبان خود را بیرون می آورند و میخ یا سوزنی را از آن عبور می دهند و با ترساندن دیگران اسباب شادی خود را فراهم می کنند. مدل میخ مصنوعی هم وجود دارد که انگار میخ داخل انگشت فرو رفته و از آن خون بیرون می ریزد.

البته شوخی ها حتماً لازم نیست محدود به ابزار خاصی باشد. بدون ابزار هم می توان شوخی های جذابی را خلق کرد. شوخی ها اغلب خبیثانه هستند و بیشتر آنها باعث هدررفت پول یا وسایل می شوند، اما تعدادی شوخی های سرکاری هم وجود دارند که آزار کمی به طرف مقابل می رسانند؛ مثلا ایمیل دوست یا همکارتان را در سایت های مختلف خبری وارد کنید تا هر روز برایشان یک مشت اخبار و تبلیغات ایمیل شود.

یا اینکه عکس داخل قاب عکس های روی دیوارها و طاقچه های خانه را کم کم عوض کنید. هر روز یکی از عکس های خانوادگی را با عکس یک بازیگر جایگزین کنید. ممکن است مادر شما تا مدتی حتی متوجه تعویض عکس برادرتان با مثلاً عکس ساموئل ال جکسون نشود! مارهای پلاستیکی ای که در بازار وجود دارند را می توانید در لباس ها یا وسایل دوست تان پنهان کنید. اگر از مارها وحشت داشته باشند، بهتر است یک دوربین آماده هم برای فیلم دریافت از رفیق خود وقتی وسط لباس هایش مار را می بیند، دم دست تان باشد.

جایگزین کردن شکر به جای نمک داخل نمک پاش یا برعکس، گذاشتن نمک داخل شکرپاش هم از آن شوخی هایی است که هیچ وقت قدیمی نمی شود. البته اگر هر کدام از این شوخی ها را اجرا کردید، منتظر عواقبش هم باشید. هر چه باشد خودتان سر شوخی را باز کرده اید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10146

به "سر شوخی را باز نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سر شوخی را باز نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید