سامان حیدری: تمام تیم ها مدال طلای کومیته تیمی را برای ایران کنار گذاشتند، امیدوارم با کسب سومین قهرمان متوالی تاریخ سازی کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سامان حیدری، عضو تیم ملی کاراته گفت: با توجه به قدرت کومیته تیمی ایران تمام کشورها از حالا مدال طلای کومیته تیمی دنیا را برای ایران کنار گذاشتند.

سامان حیدری: تمام تیم ها مدال طلای کومیته تیمی را برای ایران کنار گذاشتند، امیدوارم با کسب سومین قهرمان متوالی تاریخ سازی کنیم

سامان حیدری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط تیم کومیته تیمی ایران در آستانه مسابقات دنیای کاراته گفت: ما از آغاز سال 97 تقریبا اردوهای مستمری را داشتیم و بعد از پشت سر گذاشتن دو رویداد مهم، قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی برای آغاز مسابقات دنیای بسیار آماده و باتجربه هستیم.

وی تاکید نمود: مسابقات دنیای اسپانیا سومین دوره حضور من در کنار کومیته تیمی ایران در مسابقات دنیای است. در سال 2012 در فرانسه پس از 10 سال موفق به کسب مدال برنز شدیم و در سال 2014 نیز برای اولین بار به قهرمانی دنیا دست پیدا کردیم. خدا را شکر این مدال را در سال 2016 اعضای تیم کومیته تیمی تکرار کردند و سال جاری به دنبال کسب سومین عنوان قهرمانی دنیا در کومیته تیمی هستیم.

عضو تیم کومیته تیمی کاراته ایران توضیح داد: با توجه به قدرت تیم ایران از حالا تمام تیم ها مدال طلا را برای ما کنار گذاشتند. این مسئله همه کار ما را ساده می نماید و هم به نوعی سخت، چرا که مسئولیت زیادی را روی شانه های ما ایجاد خواهد نمود. به خوبی می دانیم با توجه به عملکرد و قدرت تیم به خوبی زیر ذره بین رقبا قرار داریم و باید سخت کوشش کنیم تا بتوانیم به سومین قهرمانی خود نیز دست پیدا کنیم.

حیدری در انتها با تاکید نمود: فکر می کنم در تاریخ مسابقات دنیای و پیش از این، تیم های آلمان و ژاپن دو دوره پشت سر قهرمان شدند اما هیچ تیمی نتوانسته است که برای سه دوره این عنوان را کسب کند. امیدوارم ما رکوردشکنی کنیم و با کسب عنوان قهرمان دنیا تاریخ سازی کنیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2149

به "سامان حیدری: تمام تیم ها مدال طلای کومیته تیمی را برای ایران کنار گذاشتند، امیدوارم با کسب سومین قهرمان متوالی تاریخ سازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامان حیدری: تمام تیم ها مدال طلای کومیته تیمی را برای ایران کنار گذاشتند، امیدوارم با کسب سومین قهرمان متوالی تاریخ سازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید