رضایی، تارتار و دایی در رادار پارس جنوبی جم، جانشین کمالوند کیست؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مهدی تارتار، رحمان رضایی و علی دایی، مربیانی هستند که از انها به عنوان جانشین احتمالی فراز کمالوند در پارس جنوبی جم سخن به میان آمده است.

رضایی، تارتار و دایی در رادار پارس جنوبی جم، جانشین کمالوند کیست؟

به گزارش خبرنگاران، فراز کمالوند، سرمربی تیم پارس جنوبی جم که از مدت ها پیش، از خداحافظی با این تیم خبر داده بود پس از بازی با نفت مسجد سلیمان استعفای رسمی خود را گفت. پس از این اتفاق اخبار متفاوتی از قبول یا رد استعفای کمالوند منتشر شد تا اینکه دیروز (دوشنبه) سایت باشگاه پارس جنوبی جم خبر موافقت با استعفای سرمربی این تیم را تایید کرد.

یک منبع مطلع در مورد شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی جم به خبرنگاران گفت: با پیگیری های سید پیروز موسوی، مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی به زودی با پرداختی بین 10 تا 30 درصدی به کادر فنی و بازیکنان این تیم، رقم دریافتی در این تیم لیگ رجحان طبق قراردادها به 50 درصد خواهد رسید. همچنین برای انتخاب مربی این تیم نیز کوشش ها برای تداوم فعالیت کمالوند در پارس جنوبی ادامه دارد و از آنجا که فراز کمالوند تیم را بسته، اولویت این است که او به فعالیت خود در این تیم ادامه دهد.

او همچنین گفت: در صورت عدم توافق با این سرمربی، مذاکره با چهره هایی چون علی دایی، مهدی تارتار و رحمان رضایی و دو مربی مطرح دیگر لیگ رجحان شروع خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار اکنون سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان است و علی دایی هم معمولا مربیگری تیم های خارج از پایتخت را نمی پذیرد و باید دید در نهایت مذاکرات این باشگاه در مورد انتخاب سرمربی به کجا ختم خواهد شد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19210

به "رضایی، تارتار و دایی در رادار پارس جنوبی جم، جانشین کمالوند کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی، تارتار و دایی در رادار پارس جنوبی جم، جانشین کمالوند کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید