رضاوند: امیدوارم این برد کلیدی باشد برای لیگ و جام حذفی تا به جمع مدعیان باز گردیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خدا را شکر پس از چند بازی به برد دست پیدا کردیم، تیم ما تحت فشار بود و امیدوارم این برد کلیدی باشد برای لیگ و جام حذفی تا به جمع مدعیان باز گردیم.

رضاوند: امیدوارم این برد کلیدی باشد برای لیگ و جام حذفی تا به جمع مدعیان باز گردیم

به گزارش ، آرش رضاوند بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران پس از دیدار با گل ریحان البرز گفت: خدا را شکر پس از چند بازی به برد دست پیدا کردیم. تیم ما تحت فشار بود و امیدوارم این برد کلیدی باشد برای لیگ و جام حذفی تا به جمع مدعیان باز گردیم.

او در ادامه اضافه کرد: اکثر تیم ها از جمله فولاد حذف شد. تیم ها برابر استقلال و پرسپولیس با انگیزه بازی می نمایند و بازیکنان حریف در سطح بالایی قرار دارند.

او درباره مرتضی تبریزی گفت: امکان دارد برای هر بازیکنی چنین مشکلاتی پیش بیاید. می خواهم طرفداران شکیبا باشند. مرتضی بازیکن بزرگی است و شک ننمایند تبریزی تا آخر فصل برای ما گل های زیادی می زند.

بازیکن تیم استقلال درباره خط حمله استقلال، گفت: محسن کریمی رباط پاره نموده و شیخ دیاباته مصدوم است. فعلاً فقط مرتضی تبریزی را داریم، اما ما بازیکنان خیلی خوبی مثل سجاد آقایی داریم. در تیم ما جوانان خوبی وجود دارند. این فشار ها روی تیم ما کار را سخت می کرد، چون که در خیلی از بازی ها در دقایق آخر گل خوردیم، اما خدا را شکر از این فشار خارج شدیم.

رضاوند درباره پنالتی هایی که استقلالی ها از دست می دهند، گفت: به نظر من همه این اتفاقات از روی فشار است، شک نکنید با این طرفداران به بالای جدول خواهیم رفت.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14457

به "رضاوند: امیدوارم این برد کلیدی باشد برای لیگ و جام حذفی تا به جمع مدعیان باز گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاوند: امیدوارم این برد کلیدی باشد برای لیگ و جام حذفی تا به جمع مدعیان باز گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید