رسیدگی به 13 شکایت در مورد تأسیسات گردشگری آذربایجان شرقی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از رسیدگی به 13 شکایت در مورد تأسیسات گردشگری استان خبر داد.

رسیدگی به 13 شکایت در مورد تأسیسات گردشگری آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده بابیان اینکه شکایات در خصوص تأسیسات گردشگری در سامانه ملی ثبت می شود، ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده و ابطال سفرهای درون و برون مرزی، برخی از هم وطنان عزیز در خصوص عملکرد تأسیسات گردشگری اعم از ابطال بلیت، تور و هتل شکایاتی داشته اند که معاونت گردشگری استان به طور مستمر به رسیدگی و رفع آن ها می پردازد.

او ادامه داد: به همین دلیل کارشناسان معاونت گردشگری آذربایجان شرقی از 28 اسفندماه 98 تا 2 فروردین، 13 مورد شکایت ثبت شده در خصوص عملکرد تأسیسات گردشگری اعم از کنسلی تور و پرواز، کنسلی اقامت و... را موردبررسی و رسیدگی قرار داده اند و تمامی موارد حل وفصل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی به اقدامات انجام گرفته در این خصوص اشاره کرد و گفت: در این راستا اقداماتی نظیر تماس با شاکی، تماس با مدیریت مجموعه ذی ربط، گزارش به مرجع 09629 و اطلاع رسانی به شاکی و جلب رضایت آن ها پس از رسیدگی به شکایات انجام شده است، لازم به ذکر است در صورت عدم رضایت شاکی از مراحل انجام گرفته، موارد مذکور به کمیته بدوی شکایات ارجاع داده خواهد شد.

او تأکید کرد: هم وطنان در صورت داشتن هرگونه شکایت از عملکرد تأسیسات و واحدهای گردشگری می توانند با شماره 35546040 و سامانه ملی 09629 تماس حاصل کنند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 26201

به "رسیدگی به 13 شکایت در مورد تأسیسات گردشگری آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی به 13 شکایت در مورد تأسیسات گردشگری آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید