رسمی؛ اینتر فاتح اسکودتو شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با توجه به تساوی دو تیم ساسولو و آتالانتا، اینتر رسما عنوان قهرمانی سری آ را از آن خود کرد.

رسمی؛ اینتر فاتح اسکودتو شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عصر امروز دو تیم آتالانتا و ساسولو در رقابت های سری آ به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت شاگردان جامپیرو گاسپرینی در این ملاقات مقابل ساسولو با تساوی 1-1 متوقف شدند. این نتیجه به منزله مسجل شدن قهرمانی اینتر برای اولین بار بعد از 11 سال و فتح اسکودتو به دست شاگردان آنتونیو کونته بود.

در این ملاقات پربرخورد گولینی از ترکیب آتالانتا در دقیقه 22 و مارلون از ساسولو در دقیقه 75 اخراج شدند و در نهایت این دومنیکو براردی، وینگر ایتالیایی ساسولو بود که در نیمه دوم پیروز به جبران گل گوسنس شد و این ملاقات با تساوی 1-1 به اتمام رسید. البته در دقایق خاتمهی لوییس موریل از آتالانتا یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد تا اینتر برای نوزدهمین بار قهرمانی سری آ را جشن بگیرد.

حالا پس از 3283 روز، سلطنت یوونتوس در فوتبال ایتالیا خاتمه یافته و اینتر عنوان قهرمانی را از آن خود نموده است. جالب اینجاست یوونتوس نیز یک دهه قبل با آنتونیو کونته طلسم ناکامی های خود را شکسته بود و حالا این سرمربی پرافتخار روی نیمکت رقیب دیرینه پیروز به کسب این دستاورد عظیم شده است.

این در حالیست که اینتر فصل قبل نیز با یک امتیاز اختلاف قافیه را به یوونتوس واگذار کرد، اما این فصل با اقتدار و در فاصله چهار هفته مانده به خاتمه فصل پیروز به فتح اسکودتو شده است. تا همین مدتی قبل به نظر می رسید میلان بخت اول قهرمانی باشد، اما تیم استفانو پیولی دچار افت محسوسی شد و این فرایند با اوج گیری اینتر همراه شد. تیم کونته از تاریخ 22 نوامبر سال گذشته فقط یک بار مقابل سمپدوریا مغلوب شده و 22 پیروزی و چهار تساوی کسب نموده است.

اینتر در این یک دهه و خصوصا در سال های اخیر علیرغم سرمایه گذاری های فراوان پیروز به خاتمه دادن به سلطه یوونتوس نمی شد، اما یک زوج یوونتوسی به نام کونته- پپ ماروتا در نهایت این طلسم طولانی را خاتمه بخشد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56210

به "رسمی؛ اینتر فاتح اسکودتو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسمی؛ اینتر فاتح اسکودتو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید