ربیعی: روح جمعی ایجاد شده ما را از کرونا عبور می دهد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سخنگوی دولت گفت: با خروج از شوک اولیه مواجهه با کرونا همه به خود آمده ایم و به امید خدا از تلخی ها عبور خواهیم کرد.

ربیعی: روح جمعی ایجاد شده ما را از کرونا عبور می دهد

به گزارش خبرنگاران، علی ربیعی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

بحران ها فراز و فرود دارند؛ بحران کرونا نیز از این قاعده مستثنی نیست. با خروج از شوک اولیه مواجهه با کرونا همه به خود آمده ایم در کنار هم قرار گرفته ایم، قطعا با روح جمعی که در جامعه ایجاد شده، زیست های نوینی را تجربه نموده و ما به امید خدا از تلخی ها عبور خواهیم کرد.

من مطمئنم تا خاتمه ماجرای تلخ کرونا، به زیست جدیدی از حرکت جمعی، در سایه سار هم قرار دریافت و پشت و پناه یکدیگر بودن می رسیم. اطمینان دارم بازگشت به ارزش های همیاری که از سنت های ارزشمند قدیم ایرانی بوده، باز با قدرت بیشتری متبلور خواهد شد.

در میان تلخی های کرونا، رفتارهایی که کام جانمان را شیرین می نماید زیاد می بینم. از فداکاری پرستاران و سمن های به میدان آمده تا عمو اکبر که در اوج کرونا هم کارتن خواب ها را فراموش ننموده است.

در پسابحران، سبک زندگی سلامت جدیدی را تجربه می کنیم که می تواند نهادینه گردد و ادامه یابد. در واقع ما با رفتارهای بهداشتی و سلامت محور، زیست نوینی را تجربه خواهیم کرد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 24054

به "ربیعی: روح جمعی ایجاد شده ما را از کرونا عبور می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: روح جمعی ایجاد شده ما را از کرونا عبور می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید