رأی نهایی هیأت داوری برای فسخ قرارداد واگذاری هفت تپه به این شرکت و سازمان خصوصی سازی ابلاغ شده

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس هیأت داوری بررسی فسخ قرارداد واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: رأی نهایی هیأت داوری درباره فسخ قرارداد واگذاری هفت تپه به این شرکت و سازمان خصوصی سازی ابلاغ شده است.

رأی نهایی هیأت داوری برای فسخ قرارداد واگذاری هفت تپه به این شرکت و سازمان خصوصی سازی ابلاغ شده

عبدالعلی میرکوهی، رئیس هیأت داوری بررسی فسخ قرارداد واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، در مورد ابلاغ رأی نهایی هیأت داوری به این شرکت و سازمان خصوصی سازی گفت: طبق اعلام قبلی، بنا بود رأی نهایی هیأت داوری برای فسخ قرارداد واگذاری این شرکت در روز های 13 یا 14 دی ماه به این شرکت و سازمان خصوصی سازی ابلاغ شود که این مهم اجرا شده است.

میرکوهی با تاکید بر اینکه رأی نهایی هیأت داوری درباره فسخ قرارداد واگذاری هفت تپه به این شرکت و سازمان خصوصی سازی ابلاغ شده است، افزود: با توجه به اینکه این رأی قطعی نیست و قابل اعتراض است و احتمال می رود یکی از طرفین نسبت به آن معترض شود، هیأت داوری از لحاظ قانونی نمی تواند این رأی را رسانه ای و اعلام کند.

بیشتر بخوانید:

  • رأی نهایی هیأت داوری در مورد فسخ قرارداد واگذاری هفت تپه 13 یا 14 دی ابلاغ می شود / این رأی قابل اعتراض است

رئیس هیأت داوری بررسی فسخ قرارداد واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ابراز کرد: برای اطلاع از نتیجه رأی هیأت داوری باید از طریق شرکت هفت تپه و سازمان خصوصی سازی پیگیری های رسانه ای صورت گیرد و ما نمی توانیم آن را اعلام کنیم.

وی ابراز کرد: در صورتی که رأی ابلاغی مورد اعتراض یکی از طرفین باشد، این پرونده به دادگاه ارجاع داده می شود و بعد از رأی دادگاه نتیجه قطعی آن مشخص می شود؛ از این رو، تا زمانی که مشخص نشود طرفین نسبت به رأی ابلاغی معترض هستند یا خیر، نمی توان گفت که رأی هیأت داوری برای فسخ قرارداد شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، قطعی است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 48801

به "رأی نهایی هیأت داوری برای فسخ قرارداد واگذاری هفت تپه به این شرکت و سازمان خصوصی سازی ابلاغ شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رأی نهایی هیأت داوری برای فسخ قرارداد واگذاری هفت تپه به این شرکت و سازمان خصوصی سازی ابلاغ شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید