دیبالا همین زمستان به رئال مادرید برود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مالک پالرمو باشگاه سابق پائولو دیبالا به این بازیکن توصیه کرد هر چه زودتر از یوونتوس جدا گردد.

دیبالا همین زمستان به رئال مادرید برود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پائولو دیبالا سال 2015 بود که از پالرمو راهی یوونتوس شد. او یکی از پدیده های سری آ محسوب می گردد و بسیاری از او به عنوان شانس توپ طلا در آینده نام می بردند. دیبالا شروعی عالی هم در تورین داشت ولی در یکی دو سال اخیر و پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به یووه، تا حد زیادی نقش مشخص کننده خود را از دست داده است.

دیبالا سال گذشته چیزی تا جدایی از یووه فاصله نداشت و گفته می شد مقصد بعدی او تیمی در لیگ برتر خواهد بود. او در نهایت ماندنی شد ولی هنوز نتوانسته انتظاراتی که از او می رفت را برآورده کند.

مائوریتزیو زامپارینی مالک پالرمو که در واقع با جذب او یاری کرد تبدیل به یک استعداد عظیم در فوتبال جهان گردد، معتقد است دیبالا بهتر است به رئال مادرید برود.

او در این رابطه گفت: از نظر من دیبالا می تواند مسی جدید باشد. دیبالا علاوه بر این که یک قهرمان است، پسر خیلی خوبی هم هست و نمی دانم چرا او را نادیده می گیرند. فیکس نبودن او در یوونتوس مثل توهین به مقدسات است.

پائولو باید سه سال پیش به توصیه من گوش می کرد و از تورین می رفت. به او خیلی شفاف گفتم پائولو؛ به خاطر صلاح خودت باید یوونتوس را ترک کنی. فوتبال او به درد بارسلونا و رئال مادرید می خورد اما او همواره به من می گفت که در یوونتوس راحت است.

توصیه من به دیبالا، همان توصیه سه سال پیش است؛ پائولو، یوونتوس را هر چه سریع تر ترک کن و در ژانویه به رئال مادرید برو چون این به سود همه خواهد بود، حتی یوونتوس. اگر اشتباه نکنم، یوونتوس پارسال می خواست دیبالا را بفروشد. پائولو یک قهرمان است، نه یک نفر دوم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 44707

به "دیبالا همین زمستان به رئال مادرید برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیبالا همین زمستان به رئال مادرید برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید