دژپسند مهمان کمیسیون مالی مجلس می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اعضای کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی شرایط بورس را با دعوت از وزیر اقتصاد و دارایی و رؤسای سازمان های بورس و اوراق بهادار و خصوصی سازی آنالیز می نمایند.

دژپسند مهمان کمیسیون مالی مجلس می گردد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، کمیسیون های تخصصی جلس شورای اسلامی در هفته جاری تشکیل جلسه می دهند.

برهمین اساس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی روزهای شنبه و دوشنبه تشکیل جلسه می دهد که طی آن اعضای کمیسیون با اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان البرز نشست خواهند داشت و در آن مسائل و مسائل صنایع پالایشگاهی غلات، فرآورده های کشاورزی و موادغذایی را آنالیز می نمایند.

کمیسیون کشارزی روز دوشنبه نیز در جلسه ای با حضور مسئولانی از وزارت جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه وسازمان تعزیرات حکومتی مسائل مربوط به صنعت دام و طیور را مورد بحث قرارمی دهند.

همچنین روز دوشنبه نیز گزارش نهایی هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی درخصوص چگونگی اجرای قانون اصلاح قانون استخدام مهندسین ناظر فراوریات کشاورزی مصوب 1390/11/12 و واردات محصولات کشاورزی و دامی با استفاده از ارز و تنظیم بازار ارائه خواهد شد.

در کمیسیون بهداشت و درمان نیز آخرین شرایط داروهای بیماران کرونایی و طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبردر حوزه سلامت آنالیز می گردد. همچنین اصلاح قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر در دستور کار کمیسیون بهداشت و درمان مجلس واقع شده است.

کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هم آنالیز گزارش اولیه هیئت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو را در دستور کار دارد.

در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی لوایح حمایت از بچه ها و نوجوانان (اعاده شده از شورای نگهبان) و همچنین حمایت از محیط بانان و جنگلبانان (اعاده شده از شورای نگهبان) آنالیز می گردد.

اعضای کمیسیون مالی هم در جلسه ای که روز دوشنبه برگزار می گردد نحوه واگذاری بنگاه های مالی را آنالیز می نماید. همچنین آنالیز آخرین شرایط بازار بورس را با حضور وزیر امور مالی و دارایی و رؤسای سازمان های بورس و اوراق بهادار و خصوصی سازی در دستور کار دارند.

کمیسیون ویژه حمایت از فراوری ملی گزارش دهد و آثار مالی کرونا در واحدهای فراوریی و صنفی با توجه به الزامات جهش فراوری را با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان مربوطه، بخش خصوصی و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی آنالیز می نماید.

4034/

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 30661

به "دژپسند مهمان کمیسیون مالی مجلس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دژپسند مهمان کمیسیون مالی مجلس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید