دونده گناوه ای قهرمان پارالمپیک به بوشهر بازگشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، امیر خسروانی دو و میدانی کار گناوه ای که نشان طلای پارالمپیک را به دست آورده است، با استقبال مسئولان وارد بوشهر شد.

دونده گناوه ای قهرمان پارالمپیک به بوشهر بازگشت

به گزارش از ، امیر خسروانی تنها نماینده استان بوشهر در پارالمپیک توکیو که نشان طلای پرش طول این رقابت ها را به دست آورد، عصر امروز با استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گناوه، مدیر کل بهزیستی و سایر مسئولین وارد فرودگاه بین المللی شهدای بوشهر شد.

امیر خسروانی گفت: با سختی های زیادی روبرو شدم، ولی پیروز شدم نشان با ارزش طلا را در پارالمپیک به دست آورم.

او ادامه داد: دو هفته پیش از این رقابت ها دچار مصدومیت شدم و پای پرشم عوض شد اما پیروز شدم در حرکت دوم رکورد 7 متر و 21 سانتیمتر را به دست بیاورم و نشان طلا را از آن خود کنم.

این قهرمان گناوه ای اعلام کرد: به مدت 2 هفته استراحت خواهم کرد و پس از آن خود را برای رقابت های آسیایی 2022 که در چین برگزار خواهد شد، آماده می کنم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر هم در مراسم استقبال از این ورزشکار، گفت: عظیم ترین رویداد جهانی ورزش المپیک و پارالمپیک است که در المپیک فاطمه کرم زاده تیرانداز استان توانست سهمیه بگیرد و در این رقابت شرکت کند و در پارالمپیک هم امیر خسروانی پیروز به کسب نشان طلا شد.

احمد بهروزیان فرد اسم کرد: یکی از دغدغه های این ورزشکار و سایر دو و میدانی کاران شهرستان گناوه نبود پیست تارتان بود که با حمایت فرماندار گناوه مانند شهرستان دشتستان عملیات اجرایی پیست تارتان در این شهرستان به زودی شروع می گردد.

ک

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 63441

به "دونده گناوه ای قهرمان پارالمپیک به بوشهر بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دونده گناوه ای قهرمان پارالمپیک به بوشهر بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید