دریاچه برینز ، الماس آبی سوئیس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در منطقه برن سوئیس، دریاچه شگفت انگیز و زلالی قرار گرفته که به الماس آبی سوئیس هم شهرت دارد. دریاچه برینز، یکی از مقاصد ماجراجویانه برای سفردوستان است که علاوه بر هیجان، لحظاتی شگفت انگیز و به یادماندنی به یادگار خواهد گذاشت. در این دریاچه زیبا که عمق 260 متری دارد، می توانید با قایق و کشتی های کروز، در میان آب های درخشان آن، سفر کنید. ارتفاعات برن، که دریاچه برینز در آن قرار گرفته، از تپه های سرسبز، آبشار و دهکده های تماشایی، تشکیل شده است که دریاچه الماسی آن، این ارتفاعات را دیدنی تر کرده است.

دریاچه برینز ، الماس آبی سوئیس

تفریحاتی که در دریاچه برینز می توان انجام داد!

بازدید از دهکده های اطراف برینز

در حالی که سوار قایق شده اید می توانید به تماشای روستاهای اطراف دریاچه برینز بروید. روستاهایی که در عین زیبایی، آرامش وصف نشدنی ای دارند. با بومیان و مردمی که حرفه ماهیگیری دارند، آشنا شوید و از صنایع دستی که زن های سوئیسی، در روستاهای اطراف برینز می فروشند، سوغاتی تهیه کنید. بازدید از دهکده های اطراف برینز یکی از لذت بخش ترین تفریحات تماشای دریاچه برینز است.

سواحل ما بین دریاچه برینز و دریاچه تون

یکی دیگر از تفریحات لذت بخشی که در دریاچه برینز در انتظار شماست، تماشای ساحل ما بین این دریاچه با دریاچه تون است. راه آهنی که در ارتفاعات برن ایجاد شده است باعث پیشرفت این منطقه کوهستانی شده است. روستاها و شهرهای کوچک اطراف دریاچه با کمک این راه آهن به یکدیگر وصل شده اند و سواحل ما بین دریاچه ها، از مناطق توریستی با امکانات خوب و بالا در این منطقه، محسوب می شوند. فروشگاه های روستای اصلی برینز که در کنار دریاچه برینز واقع شده است، از چوب های حکاکی شده و ویولن های کوچک و بزرگ، پر شده است. از این روستا می توانید دکوری های چوبی تهیه کنید.

شنا کردن در دریاچه برینز

با تماشای آب های درخشان دریاچه برینز، بی شک دلتان یک آب تنی کامل و بی دغدغه می خواهد. می توانید در سواحل این دریاچه، در محیط های تعیین شده، حمام آفتاب بگیرید و یا تن خود را به آب های دریاچه برینز، بسپارید.

پیست اسکی زمستانه

برای این که از دریاچه برینز، در تمامی فصول استفاده شود، در فصل زمستان 25 پیست اسکی متنوع در این ناحیه احداث شده است که این مقصد را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری زمستانه تبدیل کرده است. با کمک 13 بالابری که در این ناحیه ایجاد شده است می توانید خودتان را به بالاترین نقطه پیست برسانید تا از تماشای اسنوبردها و حرکات نمایشی اسکی بازان لذت ببرید.

بزرگترین آبشار کوه های آلپ را تماشا کنید

در این منطقه، بزرگترین آبشار کوه های آلپ قرار گرفته که با نام رایخنباخ شناخته می شود. ارتفاع این آبشار تا 250 متر می رسد. این آبشار یکی از زیباترین دیدنی های منطقه برینز را رقم زده است.

ورزش های متنوعی را انجام دهید!

در ارتفاعات برن و دریاچه برینز، می توانید از ورزش هایی همچون اسکی روی آب، دره نوردی، اسب سواری، کایت سواری، اسکواش، بدمینتون، چتر بازی، بانجی جامپینگ و روئینگ، استفاده کنید و لذت ببرید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: سفرمی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29698

به "دریاچه برینز ، الماس آبی سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه برینز ، الماس آبی سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید