درخواست تراکتورسازی از اسماعیلی فر برای تمدید قرارداد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، باشگاه تراکتورسازی همچنان خواستار عقد قرارداد با دانیال اسماعیلی فر است تا از این بازیکن در فصل آینده هم استفاده کند.

درخواست تراکتورسازی از اسماعیلی فر برای تمدید قرارداد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بعد از خاتمه رقابت های لیگ برتر فوتبال انتظار می رفت که سه بازیکن سرباز ذوب آهن که فصل گذشته پیراهن تراکتورسازی را بر تن داشتند، دوباره به اصفهان برگردند. این سه بازیکن اما به پادگان بازگردانده شدند و ظاهرا دوران خدمت سربازی آنها اواخر مردادماه به خاتمه خواهد رسید.

این در حالی است که سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن در مصاحبه ای به این موضوع اشاره نمود که مسئولان تراکتورسازی مدتی پیش به آنها پیشنهاد داده بودند که اگر با جدایی اسماعیلی فر موافقت نمایند، دو سرباز دیگر ذوب آهن (احسان پهلوان و مهدی مهدی پور) را در اختیار تیم اصفهانی قرار خواهد داد که البته این پیشنهاد مورد موافقت آذری قرار نگرفت.

تراکتورسازی با وجود اینکه اسماعیلی فر با ذوب آهن قرارداد دارد، از این بازیکن خواسته که قراردادش را تمدید کند. تراکتوری ها حتی به اسماعیلی فر گفته اند که خودشان رضایت نامه این بازیکن را از ذوب آهن خواهند گرفت ولی اسماعیلی فر با توجه به قراردادی که با باشگاه ذوب آهن دارد، قرارداد جدیدی با تراکتورسازی امضا ننموده است.

نکته نگران نماینده برای اسماعیلی فر، وضعیت مبهمش برای حضور در اردوی تیم ملی است. این بازیکن باید از روز شنبه در اردوی تیم ملی حاضر گردد. اسماعیلی فر در کوشش است با رایزنی هایی که انجام می دهد، چند روز پادگان را ترک نموده و در اردوی تیم ملی حاضر گردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9799

به "درخواست تراکتورسازی از اسماعیلی فر برای تمدید قرارداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست تراکتورسازی از اسماعیلی فر برای تمدید قرارداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید