درخشان ترین بازیکن لیون از نظر دی بروین چه کسی بود؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کورین دی بروین معتقد است که حسام عوار بهترین بازیکن حاضر در ترکیب لیون در جریان پیروزی 1 - 3 این تیم برابر سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بوده است.

درخشان ترین بازیکن لیون از نظر دی بروین چه کسی بود؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان پپ گواردیولا شب گذشته برابر لیون شکست خوردند تا بار دیگر به رویای خود برای فتح لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا نکنند. مکسول کورنت و موسی دمبله گل های تیم فرانسوی را به ثمر رساندند و کوین دی بروین نیز تک گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد. در دقایق پایانی بازی و در حالی که نتیجه هنوز 1 - 2 بود، رحیم استرلینگ این فرصت را داشت که بازی را به تساوی بکشاند اما نتوانست از توپی که روی دروازه خالی برایش ارسال شده بود استفاده کند. با این حال دی بروین تحت تاثیر عملکرد هیچکدام از گلزنان حریف قرار نگرفت بلکه انتخاب او بازیکن دیگری بود. این بازیساز بلژیکی در مصاحبه با آر امی سی اسپرت گفت: من زیاد فوتبال فرانسه را نگاه نمی کنم. اما اگر بخواهم یک نام را از بین بازیکنان حریف انتخاب کنم، از نظر من حسام عوار است. او امروز بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت.

گفته می گردد که عوار پیش از این به سیتی لینک شده بود چرا که توانایی تکنیکی او برای سبک گواردیولا جذاب به نظر می رسید. از سوی دیگر برخی منابع خبری مدعی شده اند که آرسنال هفته گذشته پیشنهادی را برای جذب این بازیکن ارائه نموده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 38381

به "درخشان ترین بازیکن لیون از نظر دی بروین چه کسی بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان ترین بازیکن لیون از نظر دی بروین چه کسی بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید