خبرنگاران نمکی: کرونا ثابت کرد که باید در همه زیرساخت ها بازنگری کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دوره مبارزه با کرونا به ماثابت کردکه باید در همه زیرساخت ها بازنگری کنیم و فهمیدیم هرجا که مدیران و معاونان بهداشتی دوراندیشی داشته اند، پیروز تر بوده و بازی را برده ایم.

خبرنگاران نمکی: کرونا ثابت کرد که باید در همه زیرساخت ها بازنگری کنیم

سعید نمکی عصر سه شنبه در نشست ویدیو کنفرانس با روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور اضافه کرد: نمی دانیم در آینده چه امواجی خواهیم داشت و اگر نتوانیم این امواج را مدیریت کنیم، نظام سلامت دچار مسائل زیادی می گردد.

وی ادامه داد: هرگونه تلنبار شدن مسائل امروز، نشانه ای از ندیدن های دیروز است. اگر زیر آوار گرفتار شده باشیم، نشانه ای از ندیدن های دیروز است.

وزیر بهداشت اظهار کرد: باید فردا را از دیروز نگاه کنیم. نمی خواهم در وسط این جنگ و میدان، فرماندهان را نا امید کنم؛ اما همه چیز را رصد می کنیم. وقتی این بار از دوش نظام سلامت برداشته گردد، همه چیز را دوباره مرور خواهیم کرد.

نمکی اعلام کرد: به روح همه شهدای سلامت در همه استان ها درود می فرستم و امیدواریم هرچه زودتر خبر خوش مهار کرونا را بشنویم و جشن و شادمانی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگاران، تا به امروز 62589 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 133 نفر در 24 ساعت گذشته، فوت ناشی از این ویروس در کشور به 3872 نفر رسید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28005

به "خبرنگاران نمکی: کرونا ثابت کرد که باید در همه زیرساخت ها بازنگری کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نمکی: کرونا ثابت کرد که باید در همه زیرساخت ها بازنگری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید