خبرنگاران شمار مبتلایان قطعی بیماری کرونا در کهگیلویه وبویراحمد به 45 نفر رسید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یاسوج - خبرنگاران- سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس یافته های جدید آزمایشگاهی شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا ظرف شبانه روز گذشته تا به امروز با 13 نفر افزایش به 45 مورد رسید.

خبرنگاران شمار مبتلایان قطعی بیماری کرونا در کهگیلویه وبویراحمد به 45 نفر رسید

محمد بانشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: ظرف سه روز گذشته از 100 نمونه موارد مشکوک به کرونا ارسال شده به تهران و شیراز ، 13 مورد جدید مثبت اعلام شده است.

وی همچنین این فرایند افزایشی را زنگ خطری برای استان دانست و اضافه کرد: بدون شک با ادامه چنین فرایند و کم توجهی و عدم رعایت مسایل بهداشتی و همچنین پرهیز از سفرهای غیر ضرور این آمار در روزهای آینده و با توجه به تعطیلات نوروزی افزایش خواهد یافت

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست که نکات ایمنی را رعایت نمایند و از هرگونه رفت و آمد غیر ضروری و سفر های درون شهری و برون شهری به جد خودداری نمایند زیرا ویروس کرونا همه گیر بوده و خطر در کمین خانواده ها است.

تمامی اماکن عمومی، رستوران ها، مکان های تفریحی و گردشگری تعطیل شده اند و استان کهگیلویه وبویراحمد بنا به تصمیم ستاد مدیریت کرونا هیچ گونه پذیرشی برای ایام نوروز سال جاری نخواهند داشت.

بر اساس یافته های آزمایشگاهی از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز، 1192 مورد جدید ابتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به 17361 نفر رسید.

5710 نفر از بیماران کرونایی در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

مجموع فوت شده ها بر اثر این بیماری در کشور به 1135 نفر رسیده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25790

به "خبرنگاران شمار مبتلایان قطعی بیماری کرونا در کهگیلویه وبویراحمد به 45 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار مبتلایان قطعی بیماری کرونا در کهگیلویه وبویراحمد به 45 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید