خبرنگاران سیلاب چهار راستا در جنوب سیستان و بلوچستان را بست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، زاهدان- خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی های امروز سبب جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه های محلی و بسته شدن چهار جهت در جنوب این استان شد.

خبرنگاران سیلاب چهار راستا در جنوب سیستان و بلوچستان را بست

ابراهیم جاوشیری شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: راههای اسپکه - فنوج، دلگان - زهکلوت، جلگه - ایرانشهر و دلگان به ایرانشهر به علت بارندگی و طغیان رودخانه های محلی بسته شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان پیش از این به خبرنگار خبرنگاران گفته بود: گزارش بارندگی از 110 ایستگاه هواشناسی و بارانسنجی این استان دریافت شده که بیشینه بارش ها با 47 میلی متر در ایستگاه کهنوک میرآباد لاشار از توابع نیکشهر ثبت شده است.

محسن حیدری افزود: همچنین از ایستگاه های مسکوتان فنوج 44.5، اسپکه نیکشهر 40، چاه محمد دلگان و سرمیچ نیکشهر 31، گورک احمد آباد دلگان و انجیرک مهرستان 28 میلی متر باران گزارش شده است.

وی افزود: تا این لحظه بارش های 17 ایستگاه هواشناسی در 6 شهرستان بیش از 20 میلی متر بوده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همچنان بارش ها در استان ادامه دارد، گفت: هم اینک بارش شدید باران در شهر سراوان در حال باریدن است.

وی گفت: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های هواشناسی فردا از ناپایداری های جوی در سطح استان کاسته می شود اما اواخر هفته موج ضعیف دیگری مناطق شمالی سیستان و بلوچستان را دربر می گیرد.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و پراکندگی دارای 2 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در زاهدان و ایرانشهر است که اداره کل راهداری و حمل و نقل سیستان و بلوچستان مستقر در زاهدان شهرستانهای مرکزی و شمالی استان شامل زاهدان، خاش، تفتان، سراوان، سیب سوران، میرجاوه، زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچسستان مستقر در ایرانشهر شهرستانهای جنوبی شامل ایرانشهر، دلگان، بمپور، سرباز، فنوج، قصرقند، نیکشهر، کنارک، دشتیاری، راسک و چابهار را زیر پوشش دارند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27060

به "خبرنگاران سیلاب چهار راستا در جنوب سیستان و بلوچستان را بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سیلاب چهار راستا در جنوب سیستان و بلوچستان را بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید