حمیداوی بدهی پانادیج را پرداخت کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مالک باشگاه شهرخودرو با پرداخت غرامت سنگین بدهی پدیده به آندره پانادیچ، برای باز شدن پنجره نقل وانتقالاتی این تیم اقدام کرد.

حمیداوی بدهی پانادیج را پرداخت کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودرو، پس از شکایت آندره پانادیچ کروات بابت مطالبات پرداخت نشده اش در دوران مربیگری در شهر خودرو که از سوی مدیران وقت این باشگاه انجام نشده بود، فیفا ضمن صدور رأی، علاوه بر الزام باشگاه شهر خودرو به پرداخت دستمزد این مربی کروات، جریمه ای را هم به آن اضافه و بیان کرد پنجره نقل وانتقالاتی این تیم نیز بسته شده است.

در پی مذاکرات بلندمدت خدایی عضو هیئت مدیره هلدینگ شهر خودرو به نمایندگی از مالک و هیئت مدیره این باشگاه با پانادیچ که تا ساعات پایانی روز گذشته به وقت زاگرب به طول انجامید، این مربی هرگز حاضر به تخفیف و تقسیط طلب سنگین خود با احتساب قیمت بالای دلار در ایران نشد تا صبح امروز فرهاد حمیداوی با واریز حدود یک میلیاردو دویست میلیون تومان، طلب این مربی کروات را نقدا پرداخت کند.

بنا به روال قانونی، شهرخودرویی ها با این اقدام خود اکنون در انتظار این هستند تا با ارسال رسید تسویه حساب و نامه وکیل آندره پانادیچ به فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه دوباره گگردده گردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39898

به "حمیداوی بدهی پانادیج را پرداخت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمیداوی بدهی پانادیج را پرداخت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید