حسگر اثر انگشت گلکسی S10 سریع تر می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سامسونگ بار دیگر برای افزایش دقت و سرعت حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر گلکسی اس 10 و گلکسی S10 پلاس، آپدیت جدیدی منتشر نموده است. به نظر می رسد این آپدیت موفقیت آمیز بوده زیرا تعدادی از کاربران سایت Reddit تا حد زیادی از آن تعریف و تمجید نموده اند.

حسگر اثر انگشت گلکسی S10 سریع تر می گردد

متاسفانه هیچگونه نمی توان این آپدیت را به صورت دستی نصب کرد و کاربران این دو گوشی باید صبر نمایند تا این آپدیت از جانب سامسونگ برای آن ها عرضه گردد. در حال حاضر، ظاهرا این آپدیت برای کاربران ساکن آلمان و لهستان ارائه شده و گزارش هایی در رابطه با انتشار آن در هلند و بریتانیا هم منتشر شده است.

البته این آپدیت مطمئنا نمی تواند عملکرد حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس را به صورت معجزه واری بهبود ببخشد زیرا بسیاری از کاربران برای اینکه بتوانند به صندلی این حسگر عادت نمایند، باید زمان نسبتا طولانی صرف نمایند. بعد از عادت کردن به این موضوع، بسیاری از کاربران می بینند که این حسگر نسبت به حسگرهای سنتی آنچنان هم عملکرد کندتری ندارد.

در هر صورت این آپدیت تا حدی می تواند منجر به بهبود کارکرد این مشخصه گردد و طبق نظر کاربرانی که این آپدیت را دریافت نموده اند، ظاهرا در این رابطه پیروز بوده است.

منبع: Sam Mobile

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6347

به "حسگر اثر انگشت گلکسی S10 سریع تر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسگر اثر انگشت گلکسی S10 سریع تر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید