جواب محکم نخست وزیر سوئد به توییت های تند ترامپ

به گزارش مجله یک کامپیوتر، استفان لوفن نخست وزیر سوئد در پاسخ به اظهارات تند اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره بازداشت یک خواننده آمریکایی در این کشور گفت: دلیلی برای گفت و گو با آمریکا درباره این پرونده وجود ندارد.

جواب محکم نخست وزیر سوئد به توییت های تند ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، با گذشت چند روز از توییت های تند انتقادی دونالد ترامپ علیه سوئد به دلیل بازداشت یک خواننده آمریکایی، نخست وزیر این کشور اروپایی با تاکید بر بی اهمیت بودن این توییت ها گفت که به سیستم قضایی سوئد افتخار می نماید.

در حالی که بازداشت و روند رسیدگی به اتهام های راکیم میرز خواننده سیاه پوست آمریکایی معروف به اِیسَپ راکی و محافظان شخصی او در سوئد ادامه دارد، اظهارات رئیس جمهور آمریکا علیه سوئد با واکنش شخص نخست وزیر این کشور روبرو شده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، استفان لوفن نخست وزیر سوئد در مصاحبه با روزنامه آلهاندا در واکنش به اظهارات ترامپ گفت: دلیلی برای گفت و گو با آمریکا درباره این موضوع خاص وجود ندارد. من به سیستم قضایی مان که در آن نخست وزیر نمی تواند روی یک پرونده قانونی اثر بگذارد، افتخار می کنم. مهم نیست که چه کسی توییت کند یا (به من) زنگ بزند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا چهارم مردادماه در دو پیغام توییتری نوشته بود: اِیسَپ راکی را آزاد کنید. ما کارهای زیادی برای سوئد انجام می دهیم اما اینطور به نظر می رسد که به نظر می رسد که برعکس آن برای ما صادق باشد. سوئد باید تمرکزش را روی مسائل واقعی جرایم در این کشور بگذارد.

وی اضافه نمود: از استفان لوفن نخست وزیر سوئد به دلیل اینکه قادر نیست اقدامی (برای آزادی خواننده آمریکایی) انجام دهد، بسیار ناامید شدم. سوئد آمریکایی های آفریقایی تبار در ایالات متحده را ناامید نموده است. با آمریکایی ها منصفانه رفتار کنید.

دادستان های سوئدی پیشتر اعلام نموده بودند که اِیسَپ راکی و محافظانش عامدانه به مصطفی جعفری مهاجر سوئدی افغان تبار حمله کردند و او را به شدت کتک زدند.

در تصاویری که از این درگیری منتشر شده، دستان، سر و صورت زخمی مصطفی جعفری به وضوح قابل رویت است.

طبق قوانین سوئد، در صورت مجرم شناخته شدن این خواننده آمریکایی احتمال محکوم شدن او به دو سال حبس وجود دارد.

م

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10608

به "جواب محکم نخست وزیر سوئد به توییت های تند ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواب محکم نخست وزیر سوئد به توییت های تند ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید