جانسون: موج دوم کرونا اقتصادی برای انگلیس باقی نخواهد گذاشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نخست وزیر انگلیس در اولین سخنرانی خود پس از بازگشت به دولت گفت: درصورت لغو زودهنگام قرنطینه موج دوم کرونا از راه رسیده و بسیار فاجعه بار خواهد بود.

جانسون: موج دوم کرونا اقتصادی برای انگلیس باقی نخواهد گذاشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در اولین روز بازگشت به دولت پس از ابتلا به ویروس کرونا گفت، قطعاً شیوع این بیماری بزرگ ترین چالش برای این کشور پس از جنگ جهانی دوم است.

جانسون در سخنرانی خود، از دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس که در غیاب وی مسئول رسیدگی به امور دولت شده بود قدردانی کرد.

وی همچنین از مردم انگلیس به خاطر رعایت قوانین قرنطینه و شجاعتشان تشکر کرد و گفت: هر روز که می گذرد می دانم که خانواده های سرتاسر این سرزمین با حزن و سوگواری جدیدی روبه رو می شوند.

جانسون گفت: شمار مبتلایان و تعداد افراد پذیرش شده در بیمارستان ها کمتر شده است. شواهد نشان می دهد که در حال عبور از پیک شیوع بیماری هستیم. در ممانعت از پر شدن ظرفیت خدمات ملی سلامت پیروز شده ایم که در کشور های دیگر به طور غم انگیزی شاهد آن بوده ایم.

وی با هشدار در خصوص فاجعه بار بودن موج دوم شیوع ویروس کرونا از مردم انگلیس درخواست کرد صبوری خود در برابر قرنطینه و محدودیت های اعمال شده را از دست ندهند، زیرا در حال حاضر این کشور به خاتمه مرحله اول تقابل با این بیماری نزدیک است.

جانسون هشدار داد اگر محدودیت های اعمال شده برداشته شوند و موج جدید مرگ و بیماری آغاز شود دیگر اقتصادی برای انگلیس باقی نخواهد ماند تا مخارج بخش خدمات ملی سلامت را تأمین کند.

نخست وزیر انگلیس گفت کاهش محدودیت ها تنها زمانی میسر است که دولت مطمئن شود موج دوم شیوع کرونا در کار نخواهد بود. وی همچنین خواستار شفافیت کامل درقبال تصمیمات اتخاذ شده درخصوص نحوه لغو قرنطینه و کاهش محدودیت ها شد.

او از احزاب رقیب و مخالفش درخواست کرد تا آنجا که ممکن است به دولت کمک کنند و درگیر مسائل پیرامون مبارزه با ویروس کرونا شوند. این چیزی است که مردم انگلیس انتظار دارند.

تا کنون در انگلیس بیش از 152 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 20732 نفر نیز در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 30154

به "جانسون: موج دوم کرونا اقتصادی برای انگلیس باقی نخواهد گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانسون: موج دوم کرونا اقتصادی برای انگلیس باقی نخواهد گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید