شرح وزارت ورزش در خصوص استقلال قانع کننده نبود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، جمعی از پیشکسوتان و اعضای کانون طرفداران باشگاه استقلال روز دوشنبه در مجلس شورای اسلامی با بعضی نمایندگان نشستی داشتند و مسائل باشگاه را با نمایندگان مردم در خانه ملت مطرح کردند.

شرح وزارت ورزش در خصوص استقلال قانع کننده نبود

مهدی فروردین نماینده فیروز آباد، فراشبند و قیر و کارزین از استان فارس در مجلس در مصاحبه با خبرنگاران در مورد این نشست گفت: جلسه امروز ما از ساعت 8:15 با حضور استقلالی های ناراضی از شرایط تیم شأن آغاز شد. آنها درد و دل های خود را مطرح کردند، سوالات بی جواب شأن از وزارت ورزش را پرسیدند، نقدها خود را بیان داشتند و دغدغه های خود را عنوان کردند. در این جلسه که جلسه اول بود، ما هم حرف های آنها را شنیدیم و حرف های خودمان را زدیم. از ساعت 10 نیز نمایندگان (معاونین) وزیر ورزش به این جلسه اضافه شدند.

وی اضافه نمود: بعد از حضور نمایندگان وزیر ورزش، ما دغدغه های مردم را که بر سه اصل مهم راسخ بود مطرح کردیم. این سه اصل به ترتیب عبارت بودند از 1- چگونگی مکانیزم انتخاب اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل 2- دلیل این همه بی ثباتی در مدیریت باشگاه 3- معرفی منابع مالی که اعضای هیأت مدیره برای باشگاه در مدت زمان حضورشان جذب نموده اند. در مورد دغدغه سوم این مورد مطرح است که افراد حاضر در هیأت مدیره سوابق ورزشی ندارند و لذا باید شأن نزول آنها موارد مالی باشد و چرا باید با حضور این همه عضو مالی، باشگاه در چنین تنگنای مالی قرار داشته باشد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در ادامه مصاحبهیش با خبرنگاران توضیح داد: متأسفانه معاونین وزیر پاسخ قانع نماینده ای برای دغدغه های مطرح شده نداشتند و ما تاکید نمودیم که باید در اسرع وقت در مورد مسائل استقلال معین تکلیف گردد و پاسخ سوالات و دغدغه های مردم به روشنی داده گردد. همچنین از آقایان خواستیم که در اسرع وقت شرایط مدیریت باشگاه را نیز روشن نمایند. گرچه در سرانجام یک زمان یک ماهه برای این منظور معین شد که نظر ما زمانی کمتر از یک ماه بود، اما همچنان انتظار داریم که در زمان کمتری پاسخ خود را دریافت کنیم و این تیم به ثبات برسد.

فروردین گفت: در صورتی که آقایان به این موضوع اهمیت ندهند ما ابزار فشاری هم داریم. اولین ابزار تذکر به وزیر است که البته ما در قدم اول یک گام هم پیش رفتیم و به جای تذکر، طرح سوال از ایشان در اولین هفته آغاز به کار دوباره مجلس را قرار دادیم که ایشان باید در مجلس حضور پیدا نموده و به سوال نمایندگان مردم در مجلس پاسخ دهد و در صورتی که طرح سوال هم جواب نداد، ابزار بعدی ما استیضاح وزیر ورزش است.

نماینده مجلس با اشاره به حاشیه های باشگاه پرسپولیس گفت: فقط استقلال نیست که حاشیه دارد و پرسپولیس هم مثل استقلال به کانون بحران تبدیل شده است. این تیم به فینال آسیا رفته و باید در این صندلی از هر بحران و حاشیه ای دور باشد، اما امروز می بینیم با انبوهی از مسائل روبرو است. بیشتر مردم ایران یا استقلالی هستند یا پرسپولیسی و وقتی این جمعیت را با هم جمع کنیم می بینیم تقریباً قشر زیادی از مردم دغدغه این دو تیم را دارند. اوضاع نابسامان این دو تیم در جامعه نمود دارد و وظیفه نمایندگان مجلس رسیدگی کردن به مسائل مردم است و ما باید جوابگوی دغدغه های آنها باشیم.

فروردین در انتها تاکید نمود: اگر راهکارهای ابتدایی ما جواب ندهد، استیضاح وزیر ورزش می تواند تنها مرهم بر زخم دل طرفداران استقلال و پرسپولیس باشد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42243

به "شرح وزارت ورزش در خصوص استقلال قانع کننده نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح وزارت ورزش در خصوص استقلال قانع کننده نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید