تصویب 14 طرح گردشگری و بوم گردی در ایلام

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از تصویب 14 طرح گردشگری و بوم گردی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال 98 خبر داد.

تصویب 14 طرح گردشگری و بوم گردی در ایلام

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده امروز 18 فروردین 99 با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به نیاز استان و دارا بودن ظرفیت مناطق گردشگری برای اجرای طرح های گردشگری و بوم گردی در سال 98 تعداد 14 طرح در ستاد اقتصاد مقاومتی استان با اشتغال زایی 350 نفر به تصویب رسید.

او افزود: این طرح ها شامل مجتمع های گردشگری و تفریحی و همچنین اقامتگاه های بوم گردی با اشتغال زایی 350 نفر در ایلام و دیگر شهرستان های تابعه بوده که برای اجرای آن ها موافقت شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام بابیان اینکه توسعه زیرساخت های گردشگری در اولویت کاری مسئولان استان قرار گرفته است، شرح داد: با توجه به رویکرد اداره کل استان در توسعه پایدار گردشگری، راه اندازی تأسیسات گردشگری باهدف تقویت زیرساخت های اقامتی و پذیرایی، ایجاد اشتغال زایی، احیای فرهنگ، آداب ورسوم بومی، رونق اقتصادی جوامع محلی و آشنایی گردشگران با جاذبه های تاریخی و طبیعی کمتر شناخته شده، ایجاد چنین طرح هایی در مناطق با ظرفیت بالا در اولویت قرار می گیرند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27882

به "تصویب 14 طرح گردشگری و بوم گردی در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 14 طرح گردشگری و بوم گردی در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید