تردد بین استانی 0.6 درصد افزایش یافت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - طبق گزارش مرکز مدیریت راه های کشور ، تردد در محورهای برون شهری نسبت به شبانه روز گذشته 0.6 درصد افزایش یافت همچنین تردد در محورهای شمالی روان گزارش شده است.

تردد بین استانی 0.6 درصد افزایش یافت

به گزارش مرکز مدیریت راه های کشور اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته، آخرین اطلاعات دریافتی از 2299 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 0.6 درصد افزایش تردد را نشان می دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 18.4 درصد، اوج تردد بین ساعات 17 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

محورهای دارای بیشترین تردد طی 24 ساعت گذشته

محور چالوس (حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن)، واقع در استان مازندران، از مورخ 8 دی ماه لغایت 12 اسفندماه، از ساعت 8 الی 17 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، آدینه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه، به دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح راستا، حدفاصل کیلومتر 5 الی 15 مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می گردد.

محور کرج - چالوس (محدوده سه راهی کندر تا خوزنکلا)، واقع در استان البرز، از مورخ 6 آبان لغایت 19 اسفند 99، از ساعت 12 الی 16 روزهای شنبه و از ساعت 8 الی 16 روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته، به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، آدینه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات حفاری جهت گاز رسانی، از کیلومتر 3 الی 12، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می گردد.

آخرین شرایط محورهای شمالی

- تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

در ضمنًً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 48526

به "تردد بین استانی 0.6 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد بین استانی 0.6 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید