ترامپ به مرز مشترک دو کره می رود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی امروز (سه شنبه) به نقل از یک منبع در وزارت دفاع این کشور گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سفری که ماه آینده میلادی به کره جنوبی خواهد داشت، احتمالا به منطقه غیرنظامی شده واقع در مرز دو کره نیز می رود.

ترامپ به مرز مشترک دو کره می رود

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، این منبع به یونهاپ گفت: کاخ سفید اواخر ماه سپتامبر یک تیم کاری از مقام های خود را به کره جنوبی فرستاده تا به بررسی مکان های امکان پذیر برای فعالیت های ویژه ترامپ بپردازد.

این منبع گفت: انتظار می رود ترامپ در سفر خود به کره جنوبی پیام مهمی به کره شمالی چه به صورت شفاهی و چه به صورت عملی بفرستد. این نخستین سفر دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا به شبه جزیره کره محسوب می شود.

منبع مذکور در عین حال توضیح داد: از جمله مکان هایی که برای بازدید ترامپ در سفر به کره جنوبی در نظر گرفته شده یکی روستای مرزی پان مون جام و دیگری یک پست دیده بانی است که هر دو در منطقه حائل غیرنظامی شده در مرز با کره شمالی قرار دارند.

یونهاپ بیش از این در این خصوص توضیح نداده و کاخ سفید نیز هنوز اظهارنظر نکرده است. طی ماه های اخیر ترامپ با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی شدیداً جنگ لفظی داشته و ترامپ اخیراً به صورت تلویحی گفت که گزینه نظامی تنها راه متوقف کردن برنامه هسته ای و موشکی کره شمالی است.

ترامپ قرار است از سوم نوامبر تور سفرهایش به ژاپن، کره جنوبی، چین، ویتنام و فیلیپین را آغاز کند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17745

به "ترامپ به مرز مشترک دو کره می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به مرز مشترک دو کره می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید