بزرگداشت بهرام ابراهیمی برگزار می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بزرگداشت بهرام ابراهیمی بازیگر تئاتر، سینما، رادیو و تلویزیون 7 دی برگزار می گردد.

بزرگداشت بهرام ابراهیمی برگزار می گردد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، تجلیل از نیم قرن فعالیت حرفه ای بهرام ابراهیمی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر، رادیو و تلویوزیون 7 دی ماه به همت موسسه فرهنگی هنری ماهان برگزار می گردد.

بهرام ابراهیمی که این روز ها به عنوان بازیگر در نمایش پنجره ای رو به آسمان به کارگردانی امیر دژاکام حضور دارد فعالیت حرفه ای خود را از سال 52 و در سن 18 سالگی با حضور در سریال صخره سیاه شروع نموده است. بازی در مجموعه های تلویزیونی هشت و نیم دقیقه، تاریکی شب، روشنایی روز، خاک گرم، دزد روح، محکومین، چرخ و فلک از جمله فعالیت های اخیر وی در عرصه تلویزیون است.

وی فارغ التحصیل نمایش با گرایش بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنر های دراماتیک است که از سال 74 به پیشنهاد زنده یاد احمد آقالو فعالیت خود را در رادیو نیز شروع کرد که تا امروز این همکاری ادامه داشته و در حال حاضر به عنوان یکی از چهره های فعال رادیو در زمینه بازیگری و کارگردانی همچنان مشغول به فعالیت است.

ابراهیمی در سینما نیز چهره شناخته شده ای است. بازی در فیلم های سینمایی مارمولوک، مرد بارانی، زاگرس، ایلیا، نقاش جوان، طبقه حساس، هزارپا و... از جمله فعالیت های این هنرمند در سینما است.

همکاری وی با کارگردان هایی، چون رکن الدین خسروی، حمید سمندریان، پری صابری، محمد رحمانیان، فرهاد مهندس پور، امیر دژآکام، مجید جعفری، پروانه مژده، مجید جعفری، آتیلا پسیانی و ... باعث شده وی یکی از هنرمندان فعال در حوزه تئاتر باشد که همچنان نیز به فعالیت خود در این زمینه و حضور در نمایش های معتبر ادامه می دهد.

مراسم تجلیل از نیم قرن فعالیت هنری بهرام ابراهیمی روز شنبه 7 دی ماه ساعت 17:30 در تماشاخانه سپند برگزار می گردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19050

به "بزرگداشت بهرام ابراهیمی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگداشت بهرام ابراهیمی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید