برخورد قانونی با متجاوزان به حریم راه ها

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از برخورد قانونی با متجاوزان به حریم راه های استان خبر داد.

برخورد قانونی با متجاوزان به حریم راه ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، اسماعیل فولادی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اقدامات گسترده این اداره کل در جهت حفظ و زیباسازی حریم راه های استان خبر داد و گفت: حفظ و نگهداری حریم راه ها نیازمند یک تلاش همگانی است و این اداره کل در راستای اجرای حکم تبصره 10 ماده 6 اقدام به برخورد قانونی با متجاوزان به حریم قانونی راه های تحت پوشش خود کرده است.

او افزود: بیش از 530 مورد ساخت و ساز غیر مجاز از ابتدای امسال تا به امروز در حریم راه های ارتباطی مازندران شناسایی شده، 400 مورد توقف و اخطار به سازنده و130 مورد تخریب بنای غیرمجاز از طریق این اداره کل صورت گرفت.

فولادی گفت: مردم استان قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز در حریم راه نسبت به اخذ مجوز لازم از این اداره کل اقدام نمایند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خواستار عزم و ارادة ملی همه مردم به ویژه مالکان حاشیه راه ها در زمینه پاکسازی حریم راه ها شد.

فولادی افزود: ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه ها یعنی استقبال از پیامد های ناگوار ترافیکی و ناامنی شدید در سطح محور ها و همینطور محدودیت اراضی برای توسعه و تعریض محور ها که این مسائل می تواند در سطح وسیع تر عاملی در جهت رکود توسعه همه جانبه این استان باشد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 59675

به "برخورد قانونی با متجاوزان به حریم راه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد قانونی با متجاوزان به حریم راه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید