برای داوری این بازی متاسفم، پرونده پرو پئیچ از نظر ما بسته شده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، امیرحسین فتحی بعد از پیروزی استقلال مقابل گل گهر در هفته ششم لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر در استادیوم آزادی گفت: برای داوری این بازی متاسفم. این داور در حد این بازی نبود و قضاوت ضعیفی داشت. نسبت به قضاوت داوران و تصمیمات آنها اعتراض کردیم. امیدوارم فدراسیون تدبیری بیاندیشد تا سطح داوری ها بالاتر برود. به طرفداران تبریک می گویم. امیدوارم با استفاده از تعطیلات لیگ تیم را بیشتر آماده کنیم. تیم ما بازی های خوبی ارائه می نماید. امیدواریم این روند رو به رشد باشد.

برای داوری این بازی متاسفم، پرونده پرو پئیچ از نظر ما بسته شده است

مدیرعامل استقلال درباره درخواست استراماچونی برای جذب یک مهاجم خارجی جدید به جای دیاباته تاکید نمود: قرار نیست مهاجم جدید جای دیاباته بیاید. دیاباته مصدومیتش برطرف شده و به زودی از مرخصی بر می گردد. از اول هم یک مهاجم دیگر مدنظر استقلال بود و به زودی به جمع ما اضافه می گردد.

فتحی در مورد شایعات مکرر استعفایش از استقلال گفت: این حرفهای کسانی است کسانی که آرامش استقلال را دوست ندارند. الان هم خانه بروم می گویند برکنار شده یا استعفا نموده است. امیدوارم با یاری هم تیم را آماده تر داشته باشیم.

مدیرعامل استقلال درباره پرونده سوپرجام در دادگاه عالی ورزش گفت: منتظر رای دادگاه عالی ورزش هستیم. هنوز مدرک جدیدی از ما نخواسته اند.

فتحی در خاتمه در پاسخ به سئوال خبرنگاران در مورد پرونده پرو پئیچ بازیکن پیشین این تیم تاکید نمود: شما خبرنگاران بهتر است با پروپئیچ تماس بگیرید. خبرنگاران بیشتر از ما و کمیته مشخص وضعیت و فدراسیون پیگیر هستند. ده ها بار اعلام کردیم. فیفا اعلام نموده که از محل درآمد استقلال در این نهاد، مطالبات پروپئیچ را می دهد. این پرونده از نظر استقلال و فدراسیون بسته شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که نبود تماشاگران چقدر در این دیدار تأثیرگذار بود؟ گفت: متأسفانه این تصمیم کمیته انضباطی بود که طرفداران استقلال از دیدن پیروزی تیمشان محروم شوند اما امیدوارم این برد دل آنها را شاد نموده باشد. باید آرزو کنم که دیگر محرومیتی برای تماشاگران ما تا خاتمه فصل به وجود نیاید.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا استقلال می تواند روند پیروزی هایش را در دیدارهای بعدی ادامه دهد؟ گفت: همه مجموعه استقلال کوشش می نمایند که این بردها ادامه پیدا کند؛ مطمئناً با تعطیلات لیگ، بازیکنان و کادر فنی زمان خوبی خواهند داشت تا بتوانند خود را آماده آغاز مجدد لیگ نموده و با حمایت تماشاگران، استقلال توانسته پیروزی هایش را در دیدارهای آینده ادامه دهد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14830

به "برای داوری این بازی متاسفم، پرونده پرو پئیچ از نظر ما بسته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای داوری این بازی متاسفم، پرونده پرو پئیچ از نظر ما بسته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید