برای برکناریم جلسه گذاشتند، کارت بانکی خود را به بازیکنان داده ام

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، علیرضا مرزبان عصر امروز پس از تساوی تیمش در پرسپولیس تهران در نشست خبری سرانجام بازی اظهار کرد: در این بازی بسیار قوی بودیم و پرسپولیس حتی یک شانس گلزنی هم نداشت. خوشحالم به مرحله ای رسیده ایم که اینگونه بازی را در برابر تیمی مثل پرسپولیس اداره کردیم هر چند در این بازی باید به گل دست پیدا می کردیم.

برای برکناریم جلسه گذاشتند، کارت بانکی خود را به بازیکنان داده ام

وی با اشاره به اینکه بعضی ها می خواستند این بازی را ببازیم تا مربی خودشان را به تیم تحمیل نمایند، عنوان نمود: این افراد از همان روز اول تهدید می کردند که از تیم حمایت نمی نمایند و در این چند روز هم در اهواز جلسه گذاشتند تا مربی خودشان را بیاورند.

مرزبان عنوان نمود: این افراد به دنبال توطئه و دسیسه علیه تیم ما هستند تا زمین برخورد ولی در این مدت مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره از ما حمایت می کردند. ولی صدای این افراد به جایی نمی رسد و با دستان خالی نمی توانند کاری بنمایند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تأکید بر اینکه با پول نفت و گاز همین شهر به بعضی باشگاه ها به صورت میلیاردی یاری می گردد، اظهار کرد: چند ماه است که پرداختی به بازیکنان صورت نگرفته است و من از جیبیم دارم خرج می کنم. امروز برای هشت میلیون تومان نتوانستیم از یک بازیکن خود به نام فرشید پاداش استفاده کنیم و حتی این افراد که به دنبال تخریب تیم هستند اجازه ندادند این پول را از جیب خودم خرج کنم.

مرزبان توضیح داد: شاید عجیب باشد ولی بازیکنان جدید تیم یک ریال هم نگرفتند. من دو کارت بانکی خودم را به بازیکنان دادم تا آن را خرج نمایند. ما حتی پول خرید تجهیزات پزشکی نداریم و باید یکبار برای همواره این مسائل حل گردد. می گویند بر طبق قانون 53 به ما یاری نمی گردد اما وزیر باید این قانون را آنالیز کند که چطور می گردد باشگاه های دیگر پول میلیاردی بگیرند اما ما نتوانیم به بازیکنان مان پول بدهیم چطور یک باشگاه 350 هزار دلار به بازیکنش می دهد اما ما کل هزینه هایمان تا اینجا 350 هزار دلار نشده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4776

به "برای برکناریم جلسه گذاشتند، کارت بانکی خود را به بازیکنان داده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای برکناریم جلسه گذاشتند، کارت بانکی خود را به بازیکنان داده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید