بازی سختی مقابل تیم استقلال ملاثانی داشتیم، در رختکن شادی کردیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، امیر خلیفه اصل عصر امروز پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال ملاثانی، در خبرنگاران اظهار کرد: ما با تغییر تاکتیکی که در نیمه دوم انجام دادیم، توانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم و در نهایت سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

بازی سختی مقابل تیم استقلال ملاثانی داشتیم، در رختکن شادی کردیم

وی با اشاره به اینکه تیم خوب استقلال ملاثانی درآیندِ حرف های بسیاری را برای گفتن خواهد داشت، اضافه نمود: نتیجه بازی چیزی از ارزش های حریف امروز ما را کم نخواهد کرد و پس از یک جدال سخت و درگیرانه پیروز به کسب امتیازات کامل بازی شدیم و استقلال ملاثانی ما را بسیار در زمین به زحمت انداخت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه هفته گذشته گل صددرصدی سالم ما توسط داور آفساید اعلام شد، اضافه نمود: هیچ وقت به خودم اجازه نمی دهم که در مورد داوری اظهار نظر کنم ولی از آنها می خواهم با آرامش بیشتری در زمین سوت بزنند.

خلیفه اصل در مورد شادی نکردن خودش پس از این پیروزی گفت: استقلال ملاثانی تیم همشهری ما است و ما ترجیح دادیم در رختکن شادی کنیم تا بعد جوانمردی در ورزش حفظ گردد و دوست نداشتیم مقابل آنها شادی کنیم.

تیم استقلال خوزستان در هفته چهارم رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های کشور با حساب چهار بر یک عصر تیم استقلال ملاثانی را شکست داد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 47037

به "بازی سختی مقابل تیم استقلال ملاثانی داشتیم، در رختکن شادی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سختی مقابل تیم استقلال ملاثانی داشتیم، در رختکن شادی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید