بازتاب نمایش رویاهای دم صبح در برلین، گفتم فیلم ممیزی نشده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مهرداد اسکویی مستندساز که این روزها با مستند سینمایی رویاهای دم صبح در شصت و ششمین جشنواره فیلم برلین حضور دارد به خبرنگاران گفت: رویاهای دم صبح عصر روز گذشته 27 بهمن ماه در بخش رقابتی نسل نو روی پرده رفت که با استقبال خوب تماشاگران نیز روبرو شد.

بازتاب نمایش رویاهای دم صبح در برلین، گفتم فیلم ممیزی نشده است

وی ادامه داد: ماریان ردپس مدیر بخش رقابتی نسل نو به همراه فیلمسازانی از کشورهای شیلی، کانادا، سوئد، چک، بلغارستان، استرالیا، فرانسه و آلمان که آثاری در بخش نسل نو دارند برای دیدن این فیلم به سالن آمده بودند.

اسکویی با اشاره به حضور سینماگران ایرانی که برای دیدن این مستند سینمایی به سالن آمده بودند، گفت: عوامل فیلم سینمایی لانتوری و والدراما به همراه فاطمه معتمد آریا و بعضی از عوامل فیلم رویاهای دم صبح چون محمد حدادی مدیر فیلمبرداری، پارسا کریمی صدابردار، افشین عزیزی آهنگساز، امیر ادیب پرور تدیونگر، سیاوش جمالی دستیار کارگردان، حمیدرضا فطوره چیان مدیر رنگ آمیزی تصاویر و سیندخت رحیمیان مدیر پس از فراوری نیز در سالن حضور داشتند.

این مستندساز درباره بازتاب هایی که پس از نمایش این مستند سینمایی از سوی تماشاگران دریافت نموده است، شرح داد: پس از نمایش فیلم با پرسش های بسیاری روبرو شدم. یکی از این سوالات درباره چگونگی دریافت مجوز برای ساخت مستند رویاهای دم صبح بود. همچنین درباره ممیزی هایی که به فیلم وارد شده سوال شد و من نیز درباره روند دریافت مجوز ساخت این مستند پاسخ دادم و گفتم که به هیچ عنوان با ممیزی روبرو نشدم و این فیلم به راحتی در ایران نمایش داده شد.

اسکویی تاکید نمود: کیفیت پخش فیلم خوب بود و محمد حدادی مدیر فیلمبرداری گفت که بهترین نمایش از فیلم رویاهای دم صبح را در جشنواره برلین دیده است. همچنین به گفته نسرین میرشب مدیر شرکت دیرم لب و پخش کننده بین المللی این مستند سینمایی، پس از نمایش رویاهای دم صبح کشورهای بسیاری برای حضور این فیلم در جشنواره های مختلف دعوت نموده اند.

کارگردان فیلم مستند رویاهای دم صبح با اشاره به دومین نمایش این فیلم مستند گفت: دومین نمایش مستند رویاهای دم صبح امروز 28 بهمن ساعت 13 در شصت و ششمین جشنواره فیلم برلین نمایش داده می گردد و رضا میرکریمی مدیرعامل خانه سینما نیز به تماشای این مستند سینمایی می نشیند.

اسکویی در خاتمه تاکید نمود: سومین و آخرین سانس این مستند سینمایی عصر فردا 29 بهمن ماه ساعت 14 خواهد بود.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15504

به "بازتاب نمایش رویاهای دم صبح در برلین، گفتم فیلم ممیزی نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب نمایش رویاهای دم صبح در برلین، گفتم فیلم ممیزی نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید