این هتل های زیبا توسط بهترین معماران دنیا ساخته شده اند!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معماری هتل های معروف دنیا

در یک نگاه کلی وقتی اسم هتل که می آید، همه به یاد یک محیط آراسته و تر و تمیز می افتند که در آن هم می توان رفت و آمد داشت و هم با پرداخت وجه مورد نظر اقامت کرد. اما بعضی از هتل ها در سراسر دنیا وجود دارند که طراحی داخلی و خارجیشان یک سر و گردن با دیگر هتل های دیگر دنیا متفاوت است. امروز ما در خبرنگاران می خواهیم تا به معماری هتل های معروف دنیا بپردازیم. محیط این هتل ها می تواند برای هر کسی تجربه ای متفاوت را رقم بزند. در ادامه با ما در آنالیز معماری هتل های معروف دنیا که هم بسیار زیبا هستند و هم معروف همراه باشید.

این هتل های زیبا توسط بهترین معماران دنیا ساخته شده اند!

هتل می لاندن بای میلیا، لندن | Hotel ME London by Melia

اولین هتلی که می خواهیم در زمینه معماری هتل های معروف دنیا به شما معرفی نماییم، هتل می لاندن بای میلیا (Hotel ME London by Melia) در شهر لندن پایتخت کشور انگلیس است. این هتل بسیار زیبا توسط شرکت به نام شرکت فاستر شرکا (foster & partners) طراحی شده است و طراحی متفاوتی نسبت به بیشتر هتل های موجود در این شهر دارد.

بیشتر چیزهایی که در این هتل استفاده شده است، به طور قطع در بسیاری از هتل های دیگر اصلا استفاده نشده است. به طور مثال در اتاق های این هتل برای تجهیز سرویس بهداشتی اتاق ها از منوکروم های بسیار ساده و در عین حال مدرن، سالن پذیرش مدرن و توریست پسند، پنجره هایی به بلندای کف تا سقف اتاق و همچنین بسیاری از المان های دیگر، از آن هتل هایی است که هر کسی دوست دارد تا در آن اقامت کند. این شرکت معماری طراحی های معروف زیادی دارد که با جستجوی نام آن در موتوهای جستجو می توانید آن ها را ببینید.

پارک حیات، توکیو | Park Hyatt Tokyo

هتل بعدی که به سراغش خواهیم رفت، هتل پارک حیات توکیو (Park Hyatt Tokyo) است. این هتل بسیار معروف توسط معمار ژاپنی بسیار معروف، کنزو لانگ (Kenzo Lange) طراحی شده است و در میان خیابان های بسیار شلوغ توکیو همچون یک قصر پز آز آرامش می ماند! هتل حیات در زمینه معماری هتل های معروف دنیا خود را به عنوانی هتلی متفاوت معرفی نموده است. مراجعان و مسافران این هتل می توانند تا در حالی که از طبقه آخر این هتل که در یک آسمان خراش است بنشینند و از نوشیدنی خود لذت ببرند. این هتل به قدری زیبا و جذاب است که معمولا از آن به عنوان لوکیشن فیلمبرداری فیلم های بزرگ نیز استفاده می گردد.

انهاو روتردام، روتردام | nhow Rotterdam

این هتل که در روتردام کشور هلند قرار گرفته است توسط یکی از بزرگ ترین معماران در دنیا رم کولهاس (Rem Koolhaas) که خود هلندی است و در روتردام متولد شده، طراحی و ساخته شده است. این هتل به رودخانه ماس کاملا مشرف است و به آن دیدی فوق العاده دارد. یکی از نکاتی که هر مراجعه کننده ای به این هتل را مسحور خود می نماید این است که این هتل با خطوط تمیز، تضاد بسیار هماهنگ بین مصالح به کار برده شده در ساختش و همچنین محیط مدرن و تلفیقی آن است. یکی از نکات جذاب اتاق های این هتل این است که در آن از پنجره های تمام قد و شیشه ای بسیار وسیعی استفاده شده است که به شما این امکان را می دهد که این امکان را دارید تا از محیط نهایت استفاه را ببرید.

هتل فوگو آیلند این، نیو فاندلند | Fogo Island Inn, Newfoundland

اگر به یکی از محافظت شده ترین مناطق دنیا در کانادا سفر کردید و خواستید که از صفر تا صد یک اقامت جذاب و جالب داشته باشید و در عین حال بتوانید شاهد معماری هتل های معروف دنیا را از نزدیک ببینید، به هتل فوگو آیلند در فاندلند کانادا بروید. این هتل هم توسط معماری طراحی شده است که خود در این جزیره به دنیا آمده است. وی در طراحی این هتل از تمام المان های طبیعی این هتل استفاده نموده است. تاد ساندرز (Todd Saunders) که طراح این هتل فوق العاده است، از تمامی المان هایی که در طبیعت نیوفاندلند وجود دارد استفاده نموده است.

ان اچ تورینو لینگوتو، تورین | NH Torino Lingotto

شما ماشین ها را دوست دارید؟ شما می توانید معماری هتل های معروف دنیا را از دید یک طراح عشق ماشین ببینید. هتل ان اچ تورینو لینگوتو (NH Torino Lingotto) در تورین ایتالیا دقیقا جایی مناسب برای شمایی است که ماشین ها را خیلی دوست دارید، درست همانند معمار این هتل! این هتل در یک کارخانه قدیمی خودروسازی فیات واقع شده و تحت نظارت معمار مشهور بین المللی، رنزو پیانو (Renzo Piano) باز طراحی و بازسازی شده است. اتاق ها به دور یک حیاط سبز به نام باغ شگفتی ها قرار گرفته اند و زمین پیاده روی پشت بام آن به همه مهمانان اجازه می دهد در عین تماشای مناظر خیره کننده تورین کمی البته بیشتر از کمی هم پیاده روی کنید!

هتل سینتیا لبومبو، آفریقای جنوبی | Singita Lebombo Lodge

این هتل یکی از خودمانی ترین و راحت ترین طراحی ها را در بین هتل های دنیا دارد. این هتل که در نزدیکی پارک ملی کروگر قرار گرفته است، شبیه تصوراتمان از یک خوابگاه راحت و خوش نشین است. در طراحی پنجره های هر کدام از اتاق های این هتل از 15 شیشه مقاوم از کف تا زمین به کار برده شده است. این هتل توسط بوید فرگوسن (Boyd Ferguson) طراحی شده است.

دولدر گراند، زوریخ | Dolder Grand

هتل دولدر گراند (Dolder Grand) که در زوریخ واقع شده است یکی از نمونه های معماری هتل های معروف دنیا است. این هتل به شیوه ای ساخته و طراحی شده است که گویی مرزی بین رویا و واقعیت است. در اولین نگاه این هتل شبیه به یک قلعه در سرزمین عجایب است که با برج های پر تزئین، ستون های مرمری و طراحی داخلی باشکوهش کامل می گردد اما به هر حال شما در واقعیت زندگی می کنید و این هتل هم در سوئیس واقع شده است.

در این هتل جزئیات مدرن با دقتی بسیار زیاد در طراحی این هتل به کار گرفته شده اند و هر اتاق به تنهایی یک اثر هنری به حساب می آید. شمع های بی شماری از سقف این هتل آویزان شده اند و مجموعه زفاهی فراتر از کامل در اختیاز شما می گذارد. این هتل زیبا هم توسط شرکت طراحی معماری فاستر و شرکا ساخته شده و در آن از المان هایی همچون نقطه پیوند دنیای قدیم و جدید استفاده نموده و آن ها را آشتی داده است.

رنسانس بارسلونا فیرا هتل، بارسلونا | Renaissance Barcelona Fira Hotel

تمام این هتل هایی که تا به اینجای متن به شما معرفی کردیم، در زمره زیباترین هتل های دنیا هستند و در بین معماری هتل های معروف دنیا قرار می گیرند اما هتلی که الان به شما معرفی می کنیم، واقعا به درد کسانی می خورد که همواره به فکر شکستن هنجارها هستند! هتل رنسانس بارسلونا فیرا هتل (Renaissance Barcelona Fira Hotel) در بارسلونای اسپانیا توسط یک معمار فرانسوی معروف به نام ژان نوول (Jean Nouvel) طراحی شده است و در آن از انواع المان هایی که می تواند ذهن شما را از حالت همیشگی خارج کند از لحاظ بصری را ایجاد نموده است.

این هتل که از دو برج 27 طبقه ای تشکیل شده است، با یک رستوران پانورامیک در طبقه 14 به همیدیگر متصل می شوند. از لحاظ استفاده از ابزار تزئینی هنجار شکن 3 بعدی در این هتل نهایت استفاده ها شده است اما عجیب ترین و قابل توجه ترین شاخصه ایم ساختمان، باغ عمودی آن است که از زمین تا استخر پشت بام آن ادامه پیدا می کند. پنجره های بزرگ این هتل به شکل برگ نخل هم به حال و هوای سبک و وسیع ساختمان یاری نموده اند.

هونگتا هتل، شانگهای | Hongta Hotel

هونگتا هتل شانگهای (Hongta Hotel) از جمله هتل هایی است که با 37 طبقه و 328 اتاق، یکی از چندین ساختمان معروف و خیره کننده ای در دنیا به شمار می رود که افق شهری شانگهای را شکل داده اند. این هتل در شب، نمای بیرونی بسیار زیبایی دارد که با هزاران چراغ قرمز از تاریکی آسمان جدا می گردد و لابی پر تزئین و سقف گنبدی آن نیز هر کسی را که وارد این هتل می گردد را به شدت خیره و مسحور می نماید. این هتل بسیار زیبای چینی را یکی از معروف ترین طراحان دنیا به نام کی جفریز سیدنس (K. Jeffries Sydness) طراحی نموده است که به خاطر طراحی با شکوه و در عین حال ساده این هتل توانسته است تا یک جایزه بسیار معتبر را به خاطرش دریافت نموده است.

هتل لانگهام شیکاگو | The Langham Chicago

هتل لانگهام شیکاگو (The Langham Chicago) در واقع هتلی پنج ستاره است که اتاق هایی باشکوه با مناظر خیره کننده در هر طرف را به مهمانان پیشکش می کند.

کف پوش چوبی تیره، پنل های شیشه ای و سطوح مرمری به شکل دادن شکوه خاص بریتانیایی در این هتل یاری ویژه ای نموده اند. خود ساختمان هم توسط یک معمار پیشگام مدرنی است، به نام لودویگ میس فان در روهه (Ludwig Mies van der Rohe) طراحی شده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4200

به "این هتل های زیبا توسط بهترین معماران دنیا ساخته شده اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این هتل های زیبا توسط بهترین معماران دنیا ساخته شده اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید