انهدام باند سارقان اماکن خصوصی آغاجری در کمتر از 48 ساعت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای اماکن خصوصی کمتر از 48 ساعت در شهرستان آغاجاری خبر داد.

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی آغاجری در کمتر از 48 ساعت

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سهراب حسین نژادرئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان خوزستان، در تشریح این اقدام پلیس اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت بعنف، اموالی به ارزش 30 میلیارد ریال از شرکت کیمیا مدرن شهرستان آغاجاری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی آغاجاری با کار اطلاعاتی در کمتر از 48 ساعت اعضای باند 4 نفره سارقان که سابقه دار نیز بوده اند، را در شهرستان های اطراف و استان هم جوار شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با بیان اینکه تمام اموال مسروقه معادل 30 میلیارد ریال را در یکی از شهرستان های استان کشف و پس از صورتجلسه تحویل شرکت مذکور داده شدند، یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42495

به "انهدام باند سارقان اماکن خصوصی آغاجری در کمتر از 48 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند سارقان اماکن خصوصی آغاجری در کمتر از 48 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید