انتشار نسخه جعلی اساسنامه هیات ها را پیگیری می کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، در پی بالاگرفتن شائبات پیرامون انتخابات هیات فوتبال استان گیلان و تاکید اداره کل ورزش این استان بر ابطال انتخابات، فدراسیون فوتبال بیانیه ای را صادر کرد.

انتشار نسخه جعلی اساسنامه هیات ها را پیگیری می کنیم

در این بیانیه آمده است: بر اساس اعلام کمیته امور استان ها آخرین نسخه از اساسنامه هیات های فوتبال استان ها در تاریخ 24 مهرماه سال 1397 با امضای دبیرکل وقت فدراسیون و همراه با مُهر رسمی فدراسیون در کلیه صفحات به تمامی استان ها ارسال شده و هیچ تغییری در ماده 14 این اساسنامه در مورد برگزاری مجمع به ریاست رئیس یا یکی از نواب رئیس فدراسیون و در صورت عدم حضور شخص مدیرکل ورزش و جوانان استان صورت نگرفته است.

همچنین در اساسنامه ارسال شده در تاریخ 29 اردیبهشت 1395 نیز که پیش از این به هیات ها ارسال و ابلاغ شده بود با امضای دبیرکل و تایید نایب رئیس وقت فدراسیون در کلیه صفحات باز هم هیچ تغییری در ماده 14 دیده نمی شود.

بر این اساس منبع نسخه منتشر شده که نشانگر معنای دیگری در مورد این بند و تبصره بوده باشد برای کمیته امور استان ها نامشخص بوده و از این نظر مصداق انتشار سند غیر واقعی و مجعول با عنوان بخشی از اساسنامه هیات های فوتبال استان ها به شمار می رود که از سوی کمیته محترم حقوقی فدراسیون فوتبال مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.

بدینوسیله تصاویر صفحات اول و همچنین ماده 14 اساسنامه فوق الذکر در هر دو نسخه سال های 1395 و 1397 که آخرین نسخه های مورد تایید بوده منتشر می شود.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 18690

به "انتشار نسخه جعلی اساسنامه هیات ها را پیگیری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار نسخه جعلی اساسنامه هیات ها را پیگیری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید