التماس دعای کامبیز دیرباز برای سلامتی بازیگر پیشکسوت، لوکیشن خاطره انگیز خانم بازیگر از دوران کودکی اش، دورهمی هنرمندان در خیابان کریمخان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در این گزارش می توانید گزیده ای از فعالیت های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی در 24 ساعت گذشته را مشاهده کنید.

التماس دعای کامبیز دیرباز برای سلامتی بازیگر پیشکسوت، لوکیشن خاطره انگیز خانم بازیگر از دوران کودکی اش، دورهمی هنرمندان در خیابان کریمخان

به گزارش خبرنگار، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره های معروف هنری برای طرفداران و دنبال نمایندگان این حوزه جذابیت های خاص خودش را دارد. شبکه های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم نموده است تا به وسیله این درگاه، طرفداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود آگاه شوند.

این روزها چهره های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه روز با کاربران و طرفداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه ای برقرار می نمایند.

در این گزارش می توانید گزیده ای از فعالیت های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی را که در شبکه های اجتماعی در 24 ساعت گذشته به اشتراک گذاشتند، مشاهده کنید:

جواد عزتی صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از خود به انضمام شعری از مولانا به روز رسانی کرد که در ادامه مشاهده می کنید:

تا در طلب گوهر کانى، کانى

تا در هوس لقمه نانى، نانى

این نکته رمز اگر بدانى، دانى

هر چیز که در جستن آنى، آنى

مولانا

سپیده خداوردی مطلبی را درباره قضاوت کردن در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت:

ای کاش

قضاوت نکنیم، وهر آنچه می بینیم و لذت می بریم بی هیچ حسادتی ابراز کنیم، و هر آنچه دوست نداریم نیینیم و بگذریم

زندگی کوتاه تر از آنچه هست که ما می پنداریم پس!

با هم مهربان تر باشیم

منوچهر هادی کارگردان سینما تصویری از آخرین روز کاری خود در سریال دل را منتشر نموده و از همکاری اش با افسانه بایگان ابراز خوشحالی کرد.

آخرین روز کار با بانوی بی نظیر سینما افسانه بایگان. بسیار خوشحالم از این همکاری و متشکرم از صبوری شما.

منتظر دل و هنرنمایی ایشان باشید

کامبیز دیرباز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از مخاطبان برای سلامتی رضا رویگری التماس دعا داشت.

مهدی سلطانی بازیگر تلویزیون با انتشار عکسی از وحید جعفری، طراح صحنه سریال خانگی خواب زده، فوت این هنرمند جوان را تسلیت گفت.

متأسفانه وحید جعفری عزیز طراح صحنه جوان و خوش اخلاق سریال خانگی خواب زده که هنگام آماده سازی صحنه برای این سریال دچار آتش سوزی شده بود از جهان رفت. تسلیت به جامعه هنری و آرزوی بردباری برای بازماندگان این عزیز

الیکا عبدالرزاقی در حساب کاربری اش در اینستاگرام تصویری از تهران گردی خود را به همراه دوستانش منتشر کرد.

با رفیقای با حال و بامرامم، رویا میرعلمی عزیزم بازیگر کم نظیر وشبنم وثوقی و هدی ایزدی نازنین نویسندگان درجه یک، همین امروز در حال قدم زدن در خیابان کریم خان.

به زودی خبر های خیلی خوب دارم براتون

افسانه بایگان بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ضمن انتشار عکسی از یک منظره بکر، مطلبی را از خاطرات دوران جوانی و کودکی خود نوشت:

چشم اندازی که من از کودکی تا جوانی در فرصت وسیعش قد کشیدم و خانه ای که با رفتن پدر و مادرم سالهاست تنها و متروک مانده. گاه شب ها ماه را می دیدی که با دریا می رقصد.

رامسر، کوی پریان

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15668

به "التماس دعای کامبیز دیرباز برای سلامتی بازیگر پیشکسوت، لوکیشن خاطره انگیز خانم بازیگر از دوران کودکی اش، دورهمی هنرمندان در خیابان کریمخان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "التماس دعای کامبیز دیرباز برای سلامتی بازیگر پیشکسوت، لوکیشن خاطره انگیز خانم بازیگر از دوران کودکی اش، دورهمی هنرمندان در خیابان کریمخان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید