افتتاح ایستگاه مولوی در خط 7 مترو تا سرانجام آبان ماه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) از افتتاح رسمی ایستگاه مولوی به همراه دو رام قطار تا انتها آبان ماه اطلاع داد.

افتتاح ایستگاه مولوی در خط 7 مترو تا سرانجام آبان ماه

به گزارش خبرنگاران به نقل از شهرنوشت، علی امام از افتتاح رسمی ایستگاه مولوی تا سرانجام آبان ماه اطلاع داد و گفت: ایستگاه مولوی واقع در خط 7 متروی تهران به همراه دو رام قطار وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

وی اضافه نمود: این دو رام قطار جزو نسل 5 و گروه های 540 و 541 هستند. همچنین تا سرانجام سال 4 رام قطار دیگر از 72 واگن ترخیص شده از گمرک، وارد مدار بهره برداری خواهند شد.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با بیان اینکه ایستگاه مولوی دو ورودی شمالی و جنوبی دارد، توضیح داد: ورودی جنوبی این ایستگاه همراه با 8 دستگاه پله برقی فعال، در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص امنیت ایستگاه، گفت: ایستگاه ها با امنیت کامل افتتاح خواهند شد، همچنین سیستم های تهویه تونلی و ایستگاهی نصب شده است.

به گفته امام، این ایستگاه به طول 160 متر جزو راستا سبز مترو به شمار می رود تا در مواقع بحران به راحتی مسافران را به وسیله راستاهای اضطراری به سطح زمین راهنمایی کند.

خط 7 متروی تهران 27 کیلومتر طول و 22 ایستگاه دارد. این خط عمیق ترین خط متروی تهران است که از شهرک امیرالمؤمنین (قصر فیروزه) و در کنار استادیوم تختی در شرق تهران شروع شده و پس از طی راستا شرقی- غربی و تقاطع با خط 6 در ایستگاه 17 شهریور، ایستگاه متروی میدان محمدیه با خط 1 و ایستگاه مهدیه با خط 3، از ایستگاه بریانک به سمت شمال متمایل می گردد و در ایستگاه متروی شهید نواب صفوی با خط 2، در ایستگاه متروی توحید با خط 4 و در ایستگاه متروی دانشگاه تربیت مدرس با خط 6 (در حال ساخت) تقاطع خواهد داشت و سپس در امتداد بزرگراه چمران ادامه پیدا می نماید و پس از عبور از کنار برج میلاد، وارد میدان صنعت در شهرک غرب شده و در پایان به میدان کتاب در سعادت آباد می رسد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17461

به "افتتاح ایستگاه مولوی در خط 7 مترو تا سرانجام آبان ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح ایستگاه مولوی در خط 7 مترو تا سرانجام آبان ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید