استقلال محکوم به پیروزی در آسیاست، العین نفت مسجدسلیمان نیست!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، محمد نوری در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد پیروزی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنان به دلیل فشردگی بازی ها خسته بودند و این خستگی در بازی با نفت کاملاً مشهود بود.

استقلال محکوم به پیروزی در آسیاست، العین نفت مسجدسلیمان نیست!

وی اضافه کرد: آبی پوشان بازی را خوب شروع کردند اما در ادامه دیدیم که چند بار هم به تیم حریف موقعیت گل دادند. اصلی ترین عامل این موضوع خستگی ناشی از فشردگی بازی هاست که در ساق بازیکنان وجود داشت.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: باز هم شرایط استقلال نسبت به دیگر تیم ها قدری بهتر است از این جهت که دست شفر کاملاً باز است و با بازی دادن چرخشی به بازیکنانش از ضریب این خستگی می کاهد. مثل اینکه دیروز چند بازیکن مثل رحمتی، غفوری، باقری و اسماعیلی استراحت کردند.

پیشکسوت استقلال با تاکید بر احتیاج این تیم بر پیروزی در بازی با العین بیان داشت: ما در بازی قبلی شکست خوردیم و اگر در این بازی خانگی پیروز نشویم، کار برای صعود بسیار سخت خواهد شد. لذا این پیروزی از نان شب هم برای ما واجب تر است.

نوری توضیح داد: بعید می دانم بازیکنان ما در باد پیروزی بر نفت مسجد سلیمان بخوابند چون حرفه ای تر از این حرف ها هستند. اما با این وجود شفر و همکارانش باید تمام کوشش خود را برای جلوگیری از این مورد انجام دهند. چون العین با نفت مسجد سلیمان تفاوت های اساسی دارد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5313

به "استقلال محکوم به پیروزی در آسیاست، العین نفت مسجدسلیمان نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال محکوم به پیروزی در آسیاست، العین نفت مسجدسلیمان نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید