استقبال از مسافران نوروزی با برگزاری برنامه های آیینی و سنتی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کوثر گفت: با برگزاری برنامه های آیینی و سنتی به استقبال مسافران نوروزی خواهیم رفت.

استقبال از مسافران نوروزی با برگزاری برنامه های آیینی و سنتی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان اردبیل، علی درویشی با اعلام این خبر اضافه نمود: با برگزاری برنامه های آیینی وسنتی، پخت غذاهای محلی، ایجاد نمایشگاه های صنایع دستی و برگزاری موسیقی های سنتی در مراکز گردشگری در سطح شهر و روستاهای شهرستان به استقبال بهار 98 خواهیم رفت.

او با اشاره به تاکید استاندار و مدیر کل میراث فرهنگی به اجرای متفاوت تر برنامه های ستاد خدمات سفر سال جاری نسبت به سال های گذشته گفت: سعی خواهیم کرد برنامه های سال جاری را جذاب تر و متفاوت تر از سال های قبل برگزار کنیم.

مسوول میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری شهرستان کوثر به برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر در این شهرستان اشاره نمود و اضافه نمود: نکات لازم و ضروری در جهت ارائه خدمات کیفی برای مسافران به حاضرین در جلسه یادآوری شد.

درویشی با تاکید بر اینکه تامین رفاه و آسایش گردشگران به عملکرد اعضای کارگروه بستگی دارد، افزود: بهتر است مصوبات جلسه حداکثر تا 25 اسفند ماه اجرا گردد و جلسات هماهنگی دیگر در اسرع وقت برگزار گردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5035

به "استقبال از مسافران نوروزی با برگزاری برنامه های آیینی و سنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از مسافران نوروزی با برگزاری برنامه های آیینی و سنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید