ادعای میرر؛ لیورپول سال 2004 بنیتس را به مورینیو ترجیح داد!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، میرر از اقدامی خبر داد که راستا لیگ برتر انگلیس را تغییر داد.

ادعای میرر؛ لیورپول سال 2004 بنیتس را به مورینیو ترجیح داد!

به گزارش خبرنگاران و بنا بر ادعای میرر، ژوزه مورینیو، سرمربی مشهور فعلی تیم فوتبال تاتنهام سال 2004 در آستانه قبول هدایت لیورپول بود اما سران تیم انگلیسی، رافا بنیتس را به او ترجیح دادند.

در اواخر فصل 2004 -2003 که لیورپول برای رسیدن به لیگ قهرمانان دچار مشکل شده بود، سران باشگاه به بررسی جانشین های محتمل برای ژرارد هولیه پرداختند. هر چند در نهایت مربی فرانسوی توانست تیمش را به رتبه لازم برای صعود به لیگ قهرمانان برساند اما تصمیم برای جانشینی او گرفته شده بود و مورینیو هم یکی از گزینه ها بود. نیکولا ویلاس خبرنگاری فرانسوی به تازگی کتابی با عنوان مورینیو؛ حکایت آقای خاص از ابتدا تا افتخار منتشر کرده که در آن ژرژ بایدک (مشاور پیشین مورینیو) حرف های جالبی زده است.

او در این باره گفته: مورینیو باید راهی لیورپول می شد. ریک پری (مدیر اجرایی وقت باشگاه) مسئول انتقالات بود و ما با هم به توافق رسیدیم. به خاطر این که هولیه هنوز سرمربی لیورپول بود، از ما خواستند 15 روز صبر کنیم. در نهایت قرمزها سراغ رافائل بنیتس سرمربی والنسیا رفتند و مورینیو هم راهی چلسی شد.

جیمی کرگر، مدافع پیشین لیورپول، ماه گذشته در این رابطه به اسکای گفته بود: ژرار هولیه شغلش را از دست داده بود و ریک پری در یک مقطع با بنیتس مذاکره کرد. او بازیکنان اصلی تیم را از فرایند مذاکرات مطلع می کرد و از ژوزه مورینیو هم نام برد.به خاطر لیگ اسپانیا، شناخت بیشتری از بنیتس داشتم و به نظر می رسید او آماده این مسئولیت باشد.فکر می کنم این احساس وجود داشت که مورینیو نمی تواند سرمربی لیورپول باشد. شاید به خاطر طرز رفتارش در آن دوره بود. با وجود این که دویدنش کنار خط در اولدترافورد حس خارق العاده ای داشت، فکر می کنم بازیکنان هم احساس می کردند او با سبک و سیاق لیورپول همخوانی ندارد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29436

به "ادعای میرر؛ لیورپول سال 2004 بنیتس را به مورینیو ترجیح داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای میرر؛ لیورپول سال 2004 بنیتس را به مورینیو ترجیح داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید