اداره کشور در شرایط کرونایی نیازمند تصمیمات خردمندانه است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، استاندار مازندران گفت: اداره امور کشور در شرایط کرونایی و تحریم نیازمند تصمیمات خردمندانه و عقلانی است، چراکه تصمیمات در این شرایط همزمان با سلامت، معیشت و امنیت مردم ارتباط مستقیم دارد.

اداره کشور در شرایط کرونایی نیازمند تصمیمات خردمندانه است

به گزارش گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران از استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان مازندران در بابلسر که با حضور قاضی زاده هاشمی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار گشت، اظهار کرد: تحریم های ظالمانه سبب شده است تا هرگونه تصمیمی در زمینه کرونا توام با صیانت از سلامت و اقتصاد جامعه باشد و امنیت مردم نیز باید مورد لحاظ قرار گیرد.

وی گفت: ویروس کرونا در کنار سلامت به معیشت مردم هم آسیب جدی وارد کرده است و نمی توان با تصمیم گیری های غیرعقلانی و هیجان زده کشور را در این شرایط سخت اداره کرد.

استاندار مازندران یادآور شد: بخش گردشگری 30 درصد اقتصاد مازندران است و هرگونه تصمیم گیری در باره ممنوعیت سفر با تحمیل هزینه های جانبی، بر معیشت بخش بزرگی از جمعیت استان و کشور اثر می گذارد.

این مسئول مقایسه شرایط کشور و استان مازندران در مقابله با کرونا با دیگر نقاط دنیا و یا استان های دیگر را نادرست تلقی کرد و اضافه کرد: نه شرایط ایران با دیگر کشورها قابل مقایسه است و نه شرایط مازندران با دیگر استان ها، برای این که ما در بدترین شرایط تحریمی قرار داریم و به همین دلیل نمی توانیم اقتصاد استان را تعطیل کنیم زیرا تحریم های دشمنان بسیار سنگین و ظالمانه است و در واقع یک جنگ اقتصادی است.

حسین زادگان تاکید کرد: نباید با اظهار نظرهای احساسی و غیراصولی موجبات ناامیدی مردم نسبت به شرایط کشور را فراهم کرد.

انتهای پیام4117/

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41913

به "اداره کشور در شرایط کرونایی نیازمند تصمیمات خردمندانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اداره کشور در شرایط کرونایی نیازمند تصمیمات خردمندانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید