اجرای طرح مدارس مروج سلامت در 62 مدرسه منطقه آزاد ماکو

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/آذربایجان غربی مدیرغذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در امسال طرح مدارس مروج سلامت به منظور ارتقای سلامت دانش آموزان در 62 مدرسه در منطقه آزاد ماکو اجرا می گردد.

اجرای طرح مدارس مروج سلامت در 62 مدرسه منطقه آزاد ماکو

دکتر اسلام یادگاری امروز در جلسه کمیته سلامت سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه در امسال نیز تعداد 62 مدرسه منطقه آزاد ماکو میزبان طرح مروج سلامت سازمان منطقه آزاد ماکو بوده اند، گفت: طرح مذکور طی امسال بااعتبار 10 میلیارد و 300 میلیون ریال در حال انجام است.

وی باگریزی به اجرای این طرح طی سالهای گذشته گفت: طرح مروج سلامت در سال 96، در 30 مدرسه در شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون ریال به منظور احداث، تعمیر و بازسازی سرویس های بهداشتی و آبخوری های مدارس منطقه آزاد ماکو اجرا شد.

به گزارش خبرنگاران، وی با اشاره به اینکه مرحله دوم اجرای طرح مدارس مروج سلامت طی سال 97 در 50 مدرسه منطقه آزاد ماکو اجرایی شد، اضافه کرد: این طرح ها با اعتبار 5 میلیارد و 770 میلیون ریال که شامل 24 مدرسه در ماکو، 13 مدرسه در شوط و13 مدرسه در پلدشت به مرحله اجرا در آمد.

وی، ارتقای سلامت، توانمندشدن، قابلیت تصمیم گیری و انتخاب را از اهداف اجرای طرح دربین دانش آموزان دانست و گفت: در این طرح دانش آموزان شیوه زندگی سالم را فرا می گیرند به گونه ای که در طول زندگی به آن پایبند باشند.

دکتر یادگاری تاکید نمود: این طرح توسط سازمان منطقه آزاد ماکو با مشارکت وزارت بهداشت و درمان و با رویکرد توانمندسازی دانش آموزان در زمینه فرهنگ خود مراقبتی و آموزش همسالان در مدارس معین شده اجرا می گردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17694

به "اجرای طرح مدارس مروج سلامت در 62 مدرسه منطقه آزاد ماکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح مدارس مروج سلامت در 62 مدرسه منطقه آزاد ماکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید