اتفاقات بازی با گیتی پسند را فراموش کردیم، ادعای قهرمانی نداریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتسال سن ایچ ساوه در پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتسال با 17 امتیاز در رده نخست قرار گرفته است و مس سونگون با 16 امتیاز دوم است. سن ایچ در صورت برتری در دو دیدار باقیمانده به عنوان قهرمانی این فصل از مسابقات لیگ می رسد. این احتمال هم وجود داد که سن ایچ هفته آینده در صورت پیروزی مقابل گیتی پسند و شکست مس برابر مقاومت، به قهرمانی زودهنگام لیگ برسد.

اتفاقات بازی با گیتی پسند را فراموش کردیم، ادعای قهرمانی نداریم

جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال سن ایچ در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به تساوی شب گذشته تیمش مقابل مس گفت: بازی خوب و بسیار سختی بود. مس میزبانی بسیار خوبی داشت. در جریان بازی هم دو گل پیش افتادیم اما دریافت گل در ثانیه های سرانجامی نیمه نخست کار را برایمان سخت کرد. در نیمه دوم هم سن ایچ و هم مس موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند. به نظرم نتیجه تساوی عادلانه بود.

وی در خصوص تقابل حساس هفته آینده برابر گیتی پسند با توجه به اتفاقات و حواشی بازی رفت تاکید کرد: به جدول کاری نداریم و سعی می کنیم فرایندمان را حفظ کنیم. اتفاقات بازی رفت را فراموش کرده ایم چون مربوط به یک شخص بود نه یک تیم. آن اتفاقات را به باشگاه گیتی پسند نسبت نمی دهیم. سعی می کنیم کار خودمان را انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ درباره باخت شب گذشته گیتی پسند مقابل فرش آرا هم یادآور شد: هنوز فیلم این مسابقه را ندیده ام ولی احتمالاً گیتی پسند با استرس بازی کرده است. به هر حال تمام تیم های حاضر در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال قابل احترام هستند و نمی شود گفت کدام تیم برنده می شود.

اصغری مقدم در سرانجام در پاسخ به این سئوال که چقدر احتمال می دهد سن ایچ در هفته نهم لیگ به عنوان قهرمانی برسد؟ گفت: تا همین دیروز هم به قهرمانی فکر نمی کردیم. ما در کورس قهرمانی و در صدر جدول هستیم اما ادعای قهرمانی نداریم. دست از تلاش بر نمی داریم و می خواهیم به همین فرایند ادامه بدهیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56130

به "اتفاقات بازی با گیتی پسند را فراموش کردیم، ادعای قهرمانی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقات بازی با گیتی پسند را فراموش کردیم، ادعای قهرمانی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید