ابلاغ دستورالعمل همسان سازی حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کار تعیین با کارمندان پیمانی آموزش و پرورش

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزارت آموزش وپرورش با ارسال بخشنامه ای، دستورالعمل همسان­ سازی حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کار مشخص با کارمندان پیمانی را ابلا و تاریخ اجرای این بخشنامه را یکم فروردین 1400 بیان کرد.

ابلاغ دستورالعمل همسان سازی حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کار تعیین با کارمندان پیمانی آموزش و پرورش

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، پیرو بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، دستورالعمل همسان سازی حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کار مشخص (مشخص) با کارمندان پیمانی را جهت اطلاع و اقدام لازم به ادارات کل آموزش وپرورش استان ها، ابلاغ کرد.

بر اساس بند (2)؛ حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کار مشخص بر اساس مقررات مورد عمل در مورد کارمندان پیمانی، معادل 100 درصد حقوق و مزایای این گروه از کارمندان مشخص می گردد.

بر این اساس از تاریخ اجرای بخشنامه، برای محاسبه معادل طبقه و رتبه کارمندان قرارداد کار مشخص جهت مشخص حقوق و مزایا، رعایت شرایط احراز شغل، ارتقای طبقه و رتبه و... بر اساس مقررات حاکم بر کارمندان پیمانی الزامی می باشد.

همچنینردیف سایر موضوع ماده (4) دستورالعمل اجرایی پیوست بخشنامه شماره 713818 به تاریخ 7 اسفند 98 موضوع بخشنامه مورخ 19 اسفند 98 و بند (10) بخشنامه شماره 254763 به تاریخ 20 مرداد 1399 منضم به بخشنامه به تاریخ 7 اسفند 98 از قرارداد منعقده کارمندان مذکور حذف می گردد.

لازم به ذکر است؛ برخورداری کارمندان قرارداد کار مشخص (مشخص) از مرخصی استحقاقی، استعلاجی، بدون حقوق، اعمال مدرک تحصیلی و سایر مزایای مترتبه، بر اساس مقررات مورد عمل در مورد کارمندان پیمانی می باشد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56774

به "ابلاغ دستورالعمل همسان سازی حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کار تعیین با کارمندان پیمانی آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ دستورالعمل همسان سازی حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کار تعیین با کارمندان پیمانی آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید