آمازون پروژه ساخت یک فرودگاه اختصاصی 1.5 میلیارد دلاری را شروع کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شرکت آمازون می خواهد در زمینه های مختلف حرف زیادی برای گفتن داشته باشد و یکی از آن ها، داشتن زیرساخت های عظیم در آمریکا برای حمل و نقل محصولات است. این شرکت برای اینکه بتواند انواع و اقسام محصولات را در اسرع وقت به دست خریداران برساند، باید امکاناتی برای حرکت در سطح زمین، هوا و دریا داشته باشد.

آمازون پروژه ساخت یک فرودگاه اختصاصی 1.5 میلیارد دلاری را شروع کرد

ساعاتی قبل، کلنگ ساخت فرودگاه اختصاصی آمازون در خارج از سینسیناتی در ایالت کنتاکی زده شد؛ در زمینی که مساحت آن به حدود 28 هکتار می رسد. در چنین زمینی، می توان حدود 100 هواپیما تجاری پارک کرد و آمازون هنوز این تعداد هواپیما ندارد ولی این فرودگاه در راستای برنامه های بلندپروازانه این شرکت محسوب می گردد.

بر اساس توییتی که جف بزوس، مدیرعامل کمپانی آمازون، منتشر نموده، این شرکت 1.5 میلیارد دلار برای ساخت فرودگاه مذکور هزینه می نماید و در نهایت حدود 2000 شغل ایجاد خواهد شد.

در ویدیوی مراسم مربوط به شروع پروژه ساخت این فرودگاه، جف بزوس حضور پیدا کرد و پشت فرمان یک لودر نشست و خاک برداری مختصری انجام داد. شروع ساخت این فرودگاه اختصاصی برای سلاطین لجستیک آمریکا یعنی FedEx و UPS اصلا خبر خوبی نیست.

اگرچه آمازون به زودی مراکز محلی برای خط هواپیمایی Prime Air در تگزاس و اوهایو راه اندازی خواهد نمود، اما هنوز این شرکت راه زیادی را در پیش دارد. باید خاطرنشان کنیم که خط هواپیمایی این شرکت دارای چند ده هواپیما است ولی شرکت های UPS و FedEx از صدها هواپیما بهره می برند که مرتبا در حال رفت و آمد هستند.

منبع: TechCrunch

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7672

به "آمازون پروژه ساخت یک فرودگاه اختصاصی 1.5 میلیارد دلاری را شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون پروژه ساخت یک فرودگاه اختصاصی 1.5 میلیارد دلاری را شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید