آخرین واکنش های ترامپ قبل و بعد از اعلام پیروزی بایدن؛ من برنده انتخابات شدم، رسانه ها پیروز انتخابات را تعیین نمی کنند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس جمهور آمریکا در یکی از آخرین خود در آستانه اعلام پیروزی رقیبش در انتخابات بار دیگر گفت که برنده انتخابات شده است. وی پس از آنکه رسانه ها بایدن را پیروز انتخابات معرفی کردند نیز تأکید کرد که پیروز انتخابات در رسانه ها معین نمی شود.

آخرین واکنش های ترامپ قبل و بعد از اعلام پیروزی بایدن؛ من برنده انتخابات شدم، رسانه ها پیروز انتخابات را تعیین نمی کنند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دقایقی پس از اعلام نام جو بایدن به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توسط چندین رسانه آمریکایی از جمله سی ان ان، فاکس نیوز، آسوشیتد پرس، ان بی سی و ... در بیانیه ای تأکید کرد که رسانه ها نمی توانند تصمیم بگیرند که چه کسی رئیس جمهور آینده آمریکاست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

ترامپ در این بیانیه اعلام کرد: واقعیت ساده این است که انتخابات هنوز فاصله زیادی تا خاتمه دارد. جو بایدن برنده تأیید شده هیچ یک از ایالت ها نیست.

وی ادامه داد: ستاد انتخاباتی ما از روز دوشنبه پیگیری پرونده شکایت ما در دادگاه را آغاز می کند تا اطمینان حاصل کنیم که قوانین کاملاً رعایت شده و برنده مآغاز بر صندلی ریاست جمهوری می نشیند.

دونالد ترامپ اعلام کرد: آرای قانونی تصمیم می گیرند که چه کسی پیروزی انتخابات است، نه رسانه ها.

رئیس جمهور آمریکا ساعتی پیش از اعلام نتیجه انتخابات توسط رسانه های کشورش، در پیامی توئیتری تأکید کرده بود که با اختلاف زیاد برنده انتخابات شده است.

.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 44669

به "آخرین واکنش های ترامپ قبل و بعد از اعلام پیروزی بایدن؛ من برنده انتخابات شدم، رسانه ها پیروز انتخابات را تعیین نمی کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین واکنش های ترامپ قبل و بعد از اعلام پیروزی بایدن؛ من برنده انتخابات شدم، رسانه ها پیروز انتخابات را تعیین نمی کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید