آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی اعلام شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، داوطلبان آزمون استخدامی بخش خصوصی تا فردا برای ثبت نام مهلت دارند.

آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی اعلام شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، محمد حسین قمری دبیر آزمون استخدام بخش خصوصی گفت: امکان تمدید برای داوطلبان استخدامی در آزمون بخش خصوصی وجود ندارد.

قمری با اشاره به اینکه اطلاع رسانی در زمینه ثبت نام و حضور در آزمون استخدامی بخش خصوصی بارها و از طرق مختلف اجرا شده است گفت: به اطلاع تمامی افراد جویای کار، متقاضیان فرصت های شغی بهتر، دانشجویان و افراد متخصص می رساند نظر به اتمام قطعی مهلت ثبت نام سومین آزمون استخدام بخش خصوصی در تاریخ 14 مهرماه هیچ گونه تمدیدی جدیدی برای ثبت نام در آزمون وجود ندارد و بخش ثبت نام سایت بعد از این تاریخ غیر فعال می گردد.

دبیر سومین آزمون استخدام بخش خصوصی با اشاره به ورزهای سرانجامی مهلت ثبت نام از متقاضیان جویای کار خواست که هرچه زودتر برای ثبت نام اقدام نمایند.

وی اضافه نمود: در سومین آزمون استخدام بخش خصوصی بیش از 1750 شرکت دانش بنیان، تجاری، صنعتی و فناور اقدام به شناسایی و جذب نیروی انسانی مورد احتیاج خود خواهند کرد و پیش بینی می گردد در آزمون سال جاری بیش از 10000 فرصت شغلی ایجاد گردد.

قمری گفت: در آزمون سال جاری 203 عنوان شغلی در هشت گروه شغلی وجود دارد که داوطلبان می توانند برای احراز این مشاغل، توانایی ها، تخصص و شایستگی های خود را به نمایندگان شرکت های متقاضی عرضه نمایند.

بر اساس این گزارش، نظر به عدم تمدید مهلت ثبت نام و ترافیک بالای سایت در ساعات سرانجامی مهلت باقی مانده، شایسته است متقاضیان حضور در آزمون استخدام تا سرانجام وقت اداری 14 مهرماه به وسیله لینک https://inre.ir/register/step1 اقدام نمایند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14948

به "آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید